خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد:

زنان در بخش صنعت و پیشرفت آن نقش به‌سزایی داشته‌اند / باید از توانمندی زنان بیشتر استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۹۹

زنان در رشد صنعت نقش چشمگیری دارند و توجه به نقش زنان در این حوزه، ضامن رشد و بالندگی صنعت خواهد بود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ با بیان اینکه نقش زنان در رشد تولید و تجارت کشور، نقشی اساسی است، گفت: مشارکت فعال بانوان در سال‌های اخیر در حوزه صنعت چشمگیر بوده است و این قشر از جامعه در بخش صنعت، در کنار مردان تمام توان خود را صرف پیشرفت صنعت و تولید کشور کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالوهاب سهل آبادی؛ با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت و نیروی انسانی را زنان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: باید از این نیرو و از توانمندی زنان بیشترین استفاده را برد.

وی افزود: در سال‌های اخیر در سطوح مدیریتی هم نگاه جدیدی به زنان صورت گرفته و مسوولیت‌های مهمی در بعضی موارد به آن‌ها سپرده شده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: زنان در مدیریت بنگاه‌های اقتصادی حتی با وجود مشکلاتی مانند تحریم‌ها، تورم و… خوش درخشیده‌اند و هر جا مسوولیتی به آن‌ها سپرده شده است، آن را به بهترین صورت به انجام رسانده‌اند.

سهل آبادی، همچنین به نقش زنان در تشکل‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: بانوان در تشکل‌های خصوصی حضور فعال و موفقی دارند و مسایل صنعتگران را به طور جدی پیگیری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز