خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبر داد:

سرقت در مازندران، دستگیری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۰۹

در پی اجرای طرح دستگیری مته‌مان و محکومان فراری، ماموران این فرماندهی در یک عملیات ضربتی در یکی از محله‌های شهرستان، تعدادی از مته‌مان فراری را شناسایی و دستگیر کردند.

فردی که از یک مغازه لاستیک فروشی در شهرستان سوادکوه استان مازندران سرقت کرده بود، در شهرستان گلپایگان از توابع استان اصفهان دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در پی اجرای طرح دستگیری متهمان و محکومان فراری، ماموران این فرماندهی در یک عملیات ضربتی در یکی از محله‌های شهرستان، تعدادی از متهمان فراری را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ محمد علی یوسلیانی اظهار داشت: در بررسی سوابق یکی از متهمان دستگیر شده مشخص شد که وی شش ماه پیش به اتهام سرقت از مغازه لاستیک فروشی در شهرستان سوادکوه استان مازندران تحت تعقیب است.
وی افزود: متهم پس از اینکه با اسناد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که تعداد ۷۰ حلقه لاستیک را از یک مغازه لاستیک فروشی به سرقت برده و از ترس دستگیر شدن توسط ماموران متواری شده است.
سرهنگ یوسلیانی ادامه داد: در این رابطه، پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز