خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

تحول اقتصادی علاوه بر مدیریت مسئولان، عزم ملی و همت مردم را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۲۷

یکی از ملاک‌های محقق شدن اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف و تبذیر و استفاده از تولیدات داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در کشور و انتقاد از نوع اعطای سبد کالا و واگذاری یارانه به مردم توسط دولت گفت: واگذاری یارانه به همه مردم کار اشتباهی است و این امر بار مالی زیادی را علاوه بر درآمد حاصل از هدفمند کردن یارانه‌ها بر دوش دولت می‌گذارد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: جمع شدن مبالغ یارانه می‌تواند گره مشکلات بزرگی را در کشور باز کند.
وی به برخی انحرافات در سبک زندگی مردم اشاره و تصریح کرد: جهیزیه‌ها، جشن‌های ازدواج، پوشش‌ها و بسیاری از اموری که قبلا بسیار ساده‌تر انجام می‌گرفت به تجمل گرایی سوق پیدا کرده تا جایی که برای یک جشن تولد که هر ساله برگزار خواهد شد از تالار و در حد یک جشن ازدواج هزینه می‌کنند که این با سبک زندگی اسلامی منافات دارد.
آیت الله طباطبایی‌نژاد گوش زد کردن روش‌ها و فرهنگهای غلط در زندگی مردم و بیان سبکهای صحیح زندگی اسلامی خصوصا زندگی ائمه اطهار(علیهم السلام) را از وظایف ائمه جمعه برشمرد و اذعان داشت: یکی از ملاک‌های محقق شدن اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف و تبذیر، و استفاده از تولیدات داخلی است.
امام جمعه اصفهان بهره بردن صحیح از وقت و زمان را اولین گام در بهبود مدیریت اقتصادی دانست و افزود: همانطور که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود، تحول اقتصادی علاوه بر مدیریت مسؤولان، عزم ملی و همت مردم را طلب می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز