خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت اقتصادی امارات متحده عربی در دیدار با استاندار اصفهان:

اصفهان به لحاظ امکانات گردشگری به ظرفیت‌های بیشتری نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۶۰

با وجود ظرفیت های عظیم اصفهان، معتقدیم این شهر در زمینه امکانات گردشگری از جمله هتل، به خدمات بیشتری نیاز دارد.

رئیس هیئت بلند پایه سرمایه گذاری و اقتصادی امارات متحده عربی در دیار با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه از سالهای دور وصف اصفهان را شنیده بودم و همواره آرزو داشتم امکان حضور در این شهر و دیدن زیباییهای منحصر به فرد آن برایم فراهم شود ادامه داد: با توجه به ملاقات‌های هفته گذشته اعضای اتاق بازرگانی ایران و مذاکرات مثبت و موثری که متعاقب سفر وزیر امر خارجه ایران به امارات در ابو ظبی صورت گرفت خوشبختانه کمیسیون پیگیری روابط اقتصادی دو کشور فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شیخ سرور بن محمد آل نهیان، تصریح کرد: هیئت همراه من نیز، از تاجران و سرمایه گذاران بزرگ امارات می‌باشند که در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری و ساخت هتل در سراسر دنیا فعال می‌باشند.

وی اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های عظیم اصفهان، اعتقاد داریم این شهر در زمینه امکانات گردشگری از جمله هتل، به خدمات بیشتری نیاز دارد.

وی با تشکر از مجموعه اقداماتی که توسط استاندار اصفهان در عرصه‌های گوناگون در زمینه رشد و توسعه و بالندگی استان اصفهان صورت پذیرفته است، تاکید کرد: پیشرفت‌های این استان ماراهم به عنوان برادران و دوستان جمهوری اسلامی ایران، خوشحال می‌کند و موجب فخر و مباهات ما می‌شود.

توریسم درمانی در اصفهان از محورهای توسعه مناسبات با دیگر کشور هاست

در ادامه این دیداراستاندار اصفهان نیز با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این استان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: امیدوارم این دیداراز اصفهان موجب شناشایی بیشتر ظرفیت‌ها و در نتیجه افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های گوناگون شود.

رسول زرگر‌پور، با اشاره به حضور ۵۵ هیئت خارجی در ۷ ماهه گذشته در اصفهان تصریح کرد: این امر نشانگر سیاست‌های دولت یازدهم در زمینه افزایش مناسبات و گسترش همکاری‌ها با کشورهای خارجی بالاخص همسایگان و همچنین ارتباطات بین استانی با دیگر مناطق می‌باشد.

وی افزود به دنبال گسترش مناسبات، قطعاً جذب سرمایه گذاری نیز افزایش خواهد یافت و نمونه آن گشایش بیش از ۱۰ میلیارد دلار فرصت سرمایه گذاری جدید در ۷ ماهه گذشته می‌باشد.

ویبا اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان از نظر جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی، گردشگری و صنعتی از جمله تولید ۷۰ درصد فولاد کشور، ۵۰ درصد سیمان و مصالح ساختمانی، ۴۰ درصد صنایع دستی و وجود بیش از ۳۰۰ هزار دانشجو در ۱۵۰ مراکز علمی و تحقیقاتی و رتبه‌های اول این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی اظهار داشت: تمامی این عوامل موجب علاقمندی هیئت‌های خارجی در سفر به اصفهان و مذاکره در خصوص گسترش همکاری‌ها شده است.

زرگرپور بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی بالاخص اتاق بازرگانی اصفهان را در تحقق مناسبات و افزایش مبادلات تجاری با این استان موثر دانست و تصریح کرد، با توجه به امکانات بیمارستانی و پزشکی پیشرفته در این استان، توریسم درمانی می‌تواند یکی از محورهای توسعه مناسبات باشد.

استاندار با اشاره به مزیت‌ها و امنیت سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: امیدوارم این ملاقات، موجب شروع همکاری گسترده‌تر بابرادرانمان در امارات متحده عربی به عنوان کشور دوست و همسایه باشیم.

گفتنی است در این دیدار، سفیر کشور امارات متحده عربی در ایران و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران و تاجران به بیان دیدگاههای خود در زمینه افزایش مناسبات پرداخته و جاری شدن مجدد آب در زاینده رود را آرزوی همه اماراتی‌ها بر شمردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز