خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان:

سازمان فنی و حرفه‌ای برای حفظ میراثفرهنگی اصفهان تلاش بیشتری کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۹۲

صنایع دستی اصفهان یکی از محصولات ملی و کشوری است که مشاغل مربوطه باید با همکاری اداره فنی و حرفه ای و سازمان میراثفرهنگی حفظ، گسترش و ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های این اداره بیان داشت: فعالیت شما در ارائه اینگونه آموزش‌ها باید عملیاتی باشد و بگونه‌ای پیش رود که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مطالبه جوان و نیاز جامعه و بازار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت ا.. طباطبائی‌نژاد در خصوص تشویق کارفرما به گسترش صنایع دستی و سنتی اصفهان اشاره کرد و افزود: صنایع دستی اصفهان یکی از محصولات ملی و کشوری است که مشاغل مربوطه باید با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای و سازمان میراثفرهنگی حفظ، گسترش و ماندگار شود.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیز دراین دیدار با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی سال جدید بر اساس سند مهارت در خصوص فعالیت‌های اداره کل طی سال گذشته اظهار داشت: با وجود ۸۰۰۰ واحد صنعتی در استان و تلاش جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین برنامه ریزی جهت ارتقاء مهارت شاغلین این صنایع با استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و بخش غیردولتی، ما در جهت تقویت این سرمایه گزاران بخش خصوصی و دلگرمی آنان برای ادامه فعالیت تمام توان خود را بکار بسته‌ایم.

ابوطالب جلالی افزود: در مقایسه عملکرد تکریم ارباب رجوع طی سال ۹۱ و ۹۲ طبق ارزیابی انجام شده از طرف استانداری ارتقاء بیش از چهل رتبه داشته‌ایم و همچنین در سال ۹۲ جوانان این استان توانستند به شایستگی در حوزه‌های مختلف از جمله ارتقاء بهره وری، المپیاد ملی مهارت و آموزش مهارت‌های پیشرفته به جایگاه بر‌تر استانی و کشوری دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز