خبرگزاری کار ایران

۱۶۰ نفر از بانوان نمونه‌‌ی ارگان‌ها و ادارات استان اصفهان از فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۸۶

۱۶۰ نفر از بانوان نمونه‌ ی ارگانها و ادارات استان اصفهان با حضور در شرکت فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

همزمان با بزرگداشت روز زن بانوانی که از استانداری، حوزه علمیه‌، خانه مطبوعات و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به فولاد مبارکه آمده بودند، پس از بازدید از خطوط تولید این شرکت با حضور در محل معراج شهدا و زیارت مرقد مطهر دو تن از شهدای گمنام به خاک سپرده شده در فولاد مبارکه با آرمانهای شهیدان وامام شهیدان تجدید میثاق نمودند.

به گزارش ایلنا از اصفهان در جریان این بازدید بانوان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان، این بازدید را فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی دستاوردهای فولاد مبارکه دانستند.

در جریان این بازدید نماینده اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: طی این بازدید ما با فولاد مبارکه بطور کامل آشنا شدیم گرچه پیش از این درباره موفقیت‌های فولاد مبارکه مباحثبسیاری را شنیده بودیم ولی مسلماً آشنا شدن حضوری با روند فعالیت‌های کارکنان این شرکت بسیار خوب بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان فولاد مبارکه و بویژه خواهران شاغل دراین شرکت گفت: با نگاه تازه‌تری که ما نسبت به این شرکت پیدا کردیم قطعاً ‌تلاش خواهیم کرد تا در مباحثکاری خود و در صورت وجود زمینه‌های همکاری، قدمهای بیشتری برای هر چه بهتر به گردش درآمدن چرخ صنعت فولاد کشور برداریم.

در همین زمینه خانم کاشانی از حوزه علمیه النفیسه اظهار داشت: پیش از حضور در فولاد مبارکه بر این باور بودم که شاید این بازدید برای خواهران نمی‌تواند چندان مؤثر و مفید باشد ولی هرچه که بیشتر از خطوط تولید این شرکت بازدید نمودیم و با قسمتهای بیشتری آشنا شدیم احساس غرور ملی زاید الوصف تری برای ما بوجودآمد.

وی در خصوص راهکارهای تعامل هر چه بیشتر حوزه علمیه النفیسه با فولاد مبارکه گفت: از آنجایی که بخشی از نیروی انسانی فولاد مبارکه را خواهران تشکیل می‌دهند بنابراین ما می‌توانیم با ایجاد زمینه‌های مناسب برای حضوراساتید مجرّب و مبلّغان اسلامی و در ‌‌نهایت اعزام آن‌ها به فولاد مبارکه برای تدریس مباحثفرهنگی مربوطه نزد بانوان شاغل و خانواده‌ کارکنان گامهای خوبی برای تقویت ساختار فرهنگی خانواده بزرگ فولاد مبارکه برداریم.

خانم آقایی از استانداری اصفهان گفت: در مقایسه با سایر کارخانجات صنعتی کشور که ما پیش از این آن‌ها را مورد بازدید قرارداده بودیم، درفولاد مبارکه نظم و سیستم بسیار قوی حاکم است و همین امراین شرکت را از سایر کارخانجات استان و کشور متمایز می‌نماید.

خانم نصیری از روزنامه ایران هم از حرکت بسیار خوب فولاد مبارکه اصفهان که همزمان با میلاد خجسته حضرت زهرا(س) خواهران اقشار مختلف را به فولاد مبارکه دعوت کرد قدردانی نمود و افزود: این فرصت خوبی بود تا بتوانیم با دستاوردهای صنعت فولاد کشور بیشتر آشنا شویم.

وی افزود: اگر گستره اقدامات فولاد مبارکه به نحو قوی تری به سمع و نظر مردم برسد خیلی بهتر است در عین حال ما نیز در حوزه فعالیت خود در روزنامه‌ها و رسانه‌ها تلاش خواهیم کرد با اطلاع رسانی درست، این موفقیت‌ها و توانایی‌های کشور ایران را به گوش مردم ایران و جهان برسانیم بویژه اینکه استان اصفهان قطب صنعتی کشور است.

خانم حجازی از ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: پیش از این بازدید بار‌ها نام فولاد مبارکه را از رسانه‌های مختلف شنیده بودیم ولی فرصتی فراهم نشده بود که بتوانیم از نزدیک با روند کار و فعالیت در این شرکت آشنا شویم که خوشبختانه با این اقدام خوب شرکت فولاد مبارکه این امر می‌سر شد.

وی ادامه داد: طی این بازدید مشاهده کردیم که کارکنان این کارخانه در وظایف مختلفی که بر عهده دارند، باجدیت هرچه تمام‌تر کار می‌کنند از این رو ما نیز تلاش خواهیم کرد بعنوان گروه کوچکی از خادمین کشور، این تلاشهای در حال انجام در فولاد مبارکه را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز