خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس در هفته کارگر عنوان کرد:

حفظ کرامت کارگر مهمترین اصل در نظام تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۱۵۷

بیشترین شکایات کارگران مربوط به موارد اخلاقی و برخورد تحقیرآمیز کارفرمایان با آنان است به گونه ای که با هر برخورد تهدید به اخراج می شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه ۲۱ مانع رشد تولید ملی بر سر " کارفرما و کارگر " وجود دارد، تصریح کرد: باید راه حل مناسبی برای آسیب‌ها و آفت‌های کار در نظر گرفته شود. کارگران در نظام اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار هستند اما با کوچکترین مشکلی، این قشر با پدیده اخراج از سوی کارفرمایان مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد سالک با بیان اینکه حفظ کرامت کارگرمهمترین اصل در نظام تولید است ادامه داد: متاسفانه با اینکه ادعای فرهنگ داریم اما زیرساخت‌های فرهنگی جامعه متناسب با مشکلات جامعه مطرح نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تنظیم پیوست‌های فرهنگی از سوی مجریان کار و امور اجتماعی می‌تواند به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد اظهار داشت: به عنوان مسئول کمیته فرهنگی مجلس، دست خود را برای همکاری تمامی مدیران کار دراز می‌کنم تا با استفاده از جبهه فرهنگی و ایجاد راهکار‌های موثر، بتوانیم به مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال فرهنگ و اقتصاد دست یابیم.

سالک، با اشاره به اینکه ۲۱ مانع رشد تولید ملی بر سر " کارفرما و کارگر " وجود دارد، تاکید کرد: باید راه حل مناسبی برای آسیب‌ها و آفت‌های کار در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه معلمان و کارگران جایگاه بالایی در نظام اسلامی دارند، افزود: متاسفانه هنوز در جامعه اسلامی یک تعریف منطقی، علمی و الهی از کارگر نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی کار در سطح جامعه، بیان داشت: یکی از بهترین کانون‌های فرهنگ‌سازی عملکرد خود کارفرمایان و مسئولان است.

وی تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ باید زیرساخت های فکری اقتصاد و صنعت با مباحثکارگری مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید برای افزایش فضای کسب وکار و رسیدن به اسناد بالادستی کشور آموزش هایی داشته باشیم.

سالک، با تاکید بر اینکه معلمان و کارگران جایگاه بالایی در نظام اسلامی دارند، بیان داشت: اما هنوز در جامعه اسلامی یک تعریف منطقی، علمی و الهی از کارگر صورت نگرفته است.

وی گفت: به عنوان مسئول کمیته فرهنگی مجلس، دست خود را برای همکاری تمامی مدیران کار دراز می‌کنم تا با استفاده از جبهه فرهنگی و ایجاد راهکار‌های موثر، بتوانیم به مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال فرهنگ و اقتصاد دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز