خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان:

تملک باغ چای امسال با اعتبار ۳۰ میلیارد صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۹۴

ارتقای کیفی محلات، روکش آسفالت معابر و اجرای پروژه‌های کوچک محله محور از طرح های منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در سال جاری است.

شهردارمنطقه ۱۲ اصفهان؛ با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی امسال در منطقه ۱۲ اجرایی می‌شود گفت: عملیات اجرایی باند غربی خیابان آیت الله محمود آبادی آغاز شده است که اینکاربه دلیل درخواست‌های متعدد شهروندان این محله، عملیات اجرایی این خیابان از سوی شهرداری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا از اصفهان، عباسعلی نصوحی؛ هزینه اجرای این خیابان را۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: باند غربی خیابان آیت الله محمود آبادی به طول ۴ هزار و ۱۰۰ متر و عرض ۸ متر در دست اجراست.

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی این خیابان در نیمه دوم سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان این محدوده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به خیابان سازی ادامه خیابان امین با هزینه ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزود: تملک اتصال شهرک کوثر به بهارستان نیز در سال جاری با هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

نصوحی؛ با بیان اینکه تملک اتصال ادامه خیابان مفتح به خیابان آزادگان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال صورت می‌گیرد، تصریح کرد: تملک خیابان ایثار در محدوده چهار راه بهرام آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و تملک تعریض خیابان انقلاب محمودآباد با ۵ میلیارد ریال از پروژه‌های سال جاری این منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به خیابان سازی خیابان شادی در محله مهدی آباد با اعتبار ۷ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال خاطرنشان کرد: ساماندهی خیابان جنوبی پارک صدف در محله نگین، تملک ادامه کندرو خیابان امام خمینی(ره) و ساماندهی خیابان گلزار شهدای عاشق آباد نیز در سال جاری انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان اظهار داشت: مطالعات و احداثتقاطع غیرهمسطح میدان استقلال با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری است.

نصوحی ادامه داد: احداثسالن ورزشی سرپوشیده در محله ناصر خسرو، ایجاد مجموعه ورزشی سرپوشیده، روباز و فضای سبز شهرک کوثر و مجموعه ورزشی و فضای سبز محله امیرالمومنین نیز امسال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تملک و احداثسالن مطالعه امین آباد اضافه کرد: احداثفرهنگسرای مجاور مسجد شهرک قدس و احداثو تجهیز سالن مطالعه شهرک قدس از پروژه‌های فرهنگی این منطقه در سال جاری است.

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان با بیان اینکه تملک باغ ایران چای امسال با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال صورت می‌گیرد، گفت: تملک و احداثپارک محله ناصر خسرو، تملک و توسعه بوستان محلی جنب دانشگاه علمی کاربردی، احداثپارک محلی عاشق آباد و پارک محلی محمودآباد و ساماندهی پارک شهری ملت از دیگر طرح‌های منطقه ۱۲ در سال جاری محسوب می‌شود.

نصوحی با اشاره به مناسب سازی معابر، پارک‌ها و ساختمان‌های شهرداری جهت تردد معلولان و جانبازان افزود: ارتقای کیفی محلات، روکش آسفالت معابر و اجرای پروژه‌های کوچک محله محور از دیگر طرح‌های منطقه در سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز