خبرگزاری کار ایران

گره هایی از جنس خلیج فارس بر تار و پود قالی در اصفهان نقش می بندد

زرگرپور: بافت فرش خلیج فارس نشان دهنده توجه مردمی به منافع ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۷۴

بافت فرش خلیج فارس کار خود جوش مردمی است که در جهت منافع ملی کشور در حال انجام است و تلاش می کنیم که درراستای این حرکت مردمی از آن حمایت های لازم را داشته باشیم.

استاندار اصفهان به مناسبت۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس در محل بافت فرش ملی خلیج فارس حاضر شد و ضمن زدن گره‌ای به این فرش گفت: خلیج فارس یکی از کهن‌ترین اسامی جغرافیایی دنیا است و این نام تا به حال ماندگار مانده است و تا ابد نیز ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور گفت: خلیج فارس به دلیل داشتن منطقه سوق الجیشی خاص مرکز مهم انرژی جهان است. و همیشه مرکز مناقاشت جهانی بوده است و علیرغم همه آن‌ها همیشه ایرانی‌ها بر این منطقه حاکم بوده‌اند و وبا یاری خداوند این نام تا ابد برای آن باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: حرکت‌های مردمی همیشه حرکت‌ها زیبا، ماندگار وبه یادماندنی هستند زیرا از قلب و دل و روح مردم نشات می‌گیرد وبافت فرش خلیج فارس کار خود جوش مردمی است که در جهت منافع ملی کشور است.

استاندار اصفهان ضمن تبریک و تشکر از برپاکنندگان و طراحان این طرح گفت در حد توان از این طرح حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز