خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ در اصفهان خبر داد:

اصفهان یکی از استان‌های فعال در مسابقات ملی مهارت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۱۰

در حال حاضر ۷۰۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح کشور فعالیت می‌کنند و آموزش‌های مهارتی را در رشته‌های مختلف به متقاضیان ارائه می‌دهند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین رسالت این سازمان اظهار داشت: مهارت آموزی و ارتقای مهارت‌های نیروی کار از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رهام کیایی، با بیان اینکه البته موضوع توانمند سازی نیرو‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در این سازمان در دستور کار است بیان داشت: هر ساله مهارت آموزان بسیاری در سطح کشور زیر پوشش آموزش‌های مهارتی این مراکز فنی و حرفه‌ای فعال در سطح کشور قرار می‌گیرند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح کشور فعالیت می‌کنند و آموزش‌های مهارتی را در رشته‌های مختلف به متقاضیان ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در حال حاضر ۱۵ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح کشور فعالیت می‌کنند، ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کنار ارائه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان نسبت به برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها اقدام می‌کند.

کیایی با اشاره به اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای رسالت بزرگ، خطیر و سنگینی را در کشور به عهده دارد، تاکید کرد: مسابقات ملی مهارت به عنوان یکی از مهم‌ترین رخداد‌هایی محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته در سطح کشور دنبال شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چند مرحله و در رشته‌های مختلی در میان مهارت آموزان برگزار می‌شود، افزود: اصفهان یکی از استان‌های فعال در مسابقات ملی مهارت است و مهارت آموزان اصفهانی شرکت کننده در این مسابقات از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور گفت: روند حضور کشور ایران در مسابقات ملی مهارت قابل تحسین است و جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این مسابقات در راستای ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور تلاش می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز