خبرگزاری کار ایران

جهت شناسایی نخبگان و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی:

۳۰۰ کار آموز در مرحله استانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت اصفهان شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۱۶

مرحله استانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار شد.

مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی دو نوبت در سال گذشته در سطح شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد و رقابت کنندگان با شرکت در این مسابقات سطح توانایی‌های مهارتی خود را ارزیابی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در۱۱ و ۱۲اردیبهشت ماه امسال مرحله استانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در اصفهان برگزار شد و مهارت آموزان از شهرستان‌های استان طی دو روز در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این مسابقات در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه امسال در میان مهارت آموزان از سراسر استان برگزار می‌شود.

۳۰۰ نفر از سراسر استان در مرحله استانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت شرکت کرده‌اند و با شرکت در این مسابقات خود را برای حضور در عرصه‌های بالا‌تر آماده می‌کنند.

پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در ۳۰ رشته از جمله آجر چینی، آشپزی، کاشی کاری دیوار و کف، نجاری، ساخت و تولید، کنترل صنعتی، تبرید و تهویه، فناوری اطلاعات، کابینت سازی، تأسیسات الکتریکی، خیاطی، لوله‌کشی گرمایشی، جواهر سازی، جوشکاری و دیگر رشته‌های مهارتی برگزار می‌شود.

مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود و هر ساله اصفهانی‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند و رتبه‌هایی را برای استان به دست می‌آورند.

شناسایی نخبگان و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت در میان مهارت آموزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز