خبرگزاری کار ایران

فردا ۱۴ اردیبهشت؛

دومین جشنواره موسیقی اصفهان، در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۳۷

دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان با اجرای گروه «مهرآهنگ» در هنرسرای خورشید، وابسته به سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان گفت: جشنواره موسیقی اصفهان از ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود و در این روز‌ها شاهد ۱۳ اجرا در این جشنواره خواهیم بود.
به گزارش ایلنا، محمد ایزدخواستی افزود: ۱۳ گروه برجسته موسیقی اصفهان این ۱۳ اجرا را به روی صحنه می‌برند که در روز‌های ۱۸،۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۲ اجرا در روز داریم که اجرای اول این روز‌ها راس ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.
وی اذعان داشت: مابقی اجرا‌های جشنواره راس ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و محل تمامی اجرا‌ها نیز هنرسرای خورشید واقع در پل چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ است.
دبیر دومین جشنواره غیر رقابتی موسیقی اصفهان با بیان اینکه این جشنواره افتتاحیه‌ای ندارد تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره روز ۲۳ اردیبهشت همزمان با ولادت امام علی(ع) راس ساعت ۲۰:۳۰ در هنرسرای خورشید برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این جشنواره از مجموعه برنامه‌های ستاد نکوداشت هفته اصفهان است که برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و گروه‌های اجرا کننده در این جشنواره طی فراخوانی که چندی پیش اعلام شد انتخاب شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز