خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در اولین همایش ناظران برق ساختمان:

از ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای در راستای کیفی‌تر شدن مشاغل استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۴۷

کیفی شدن صنعت ساختمان در دستور کار فنی و حرفه ای اصفهان قرار دارد با توجه به اینکه طی سال های گذشته نیزفنی و حرفه ای استان با ارائه آموزش های مهارتی به افراد تلاش های بسیاری را در راستای کیفی کردن فعالیت ها در حوزه صنعت ساختمان انجام داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در نخستین همایش وظایف و مسئولیت‌های ناظران برق ساختمان که در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش گفت: کیفی کردن نظارت‌ها، توسعه آموزش‌های مهارتی و مباحثمربوط به فرهنگ سازی آموزش‌های مهارتی از مسیر و دالان کار‌شناسان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی، به ضرورت توجه بیشتربه صنعت ساختمان در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: بهترین سرمایه گذاری که که در کشور وجود دارد، مربوط به سرمایه گذاری در حوزه صنعت ساختمان چه در بخش دولتی و چه در بخش غیر دولتی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه کیفی شدن صنعت ساختمان در دستور کار فنی و حرفه‌ای اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته فنی و حرفه‌ای استان با ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد تلاش‌های بسیاری را در راستای کیفی کردن فعالیت‌ها در حوزه صنعت ساختمان انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان آموزش‌های غیر رسمی در کشور تلقی می‌شود، اضافه کرد: استاندارد سازی مشاغل مختلف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استاندارد سازی مشاغل باید از نگاه کار‌شناسان صورت بگیرد.

جلالی؛ با اشاره به اینکه با وجود اینکه فعالیت‌های بسیاری در راستای استاندارد سازی مشاغل صورت گرفته است، اما هنوز با شاخص‌های استاندارد در این حوزه فاصله‌های بسیاری داریم، تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود درفنی و حرفه‌ای در راستای کیفی‌تر شدن مشاغل استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز