خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خمینی شهر همزمان با بزرگداشت مقام معلم در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی:

برای پاسخ گویی به شبهات دانشجویان باید از فرهنگ مکتوب استاد مطهری نهایت استفاده را کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۹۷

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خمینی شهر با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و از نزدیک با طرح ها، برنامه ها و فعالیت های دانشگاه آشنا شدند.

امام جمعه خمینی شهر در بازدید از دانشگاه خمینی شهرگفت: گسترش فضاهای آموزشی و فرهنگی در دانشگاه قابل تقدیر است و حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در خمینی شهر باعثعزت و ارتقای فرهنگی شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با شناخت دقیق اهداف به رسالت خود عمل نموده و مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه قرآن تزکیه و تعلیم را بعنوان دو بال برای پیشرفت انسانهای با ایمان بیان کرده اظهار داشت: کتابهای استاد شهید مطهری در این خصوص سرمایه است و دانشجویان و دانشگاهیهان باید از فرهنگ مکتوب آن ‌‌نهایت استفاده را ببرند و پاسخ به شبهات دانشجویان از این طریق داده شود و دانشجویان را به مطالعه کتب مختلف شهید مطهری ترغیب نمائید.

حجت الاسلام رحیمی افزود: علم و تعهد با هم دنبال شوند و از هم جدا ناپذیراند و از افراد متعهد برای شکوفایی و رشد استعداد‌های جوانان استفاده شود.

امام جمعه خمینی شهر، در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از طرق مختلف هوش‌ها و ذهنیت‌ها شکوفا تا دانشگاه به تولید علم و توسعه نائل شود. دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی قابل اطمینان است و همه باید تلاش کنند تا از خطرات و تهاجم فرهنگی دشمنان مصون بماند و فعالیت آن تضعیف نشود.

وی از برگزاری نماز جماعت، فعالیت‌های گسترده فرهنگی و دینی و ترویج معتقدات و اخلاق اسلامی، جذب اساتید متعهد و کارکنان خدوم قدردانی و ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر الهی و مقدس خود به توفیقات بزرگ و آینده روشن بیش از پیش نائل شود.

دراین دیدارهمچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهرگفت: دانشگاه آزاد اسلامی یادگار علمی حضرت امام(ره) و شجره طیبه‌ای است که پس از سی و سه سال فعالیت مستمر آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی خدمات فراوانی را به جامعه اسلامی ارائه نموده و اکنون بعنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاههای حضوری در جهان به شمار می‌آید.

مهران مجلسی، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر سومین دانشگاه بزرگ در استان اصفهان محسوب می‌گردد بیان داشت: در طی سالهای اخیر کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز دانشجویان جهت رفاه و تحصیل در فضای آرام و دلنشین فراهم شده و مجموعه خوابگاههای دانشجویی، مجموعه ورزشی، مجموعه‌های غذاخوری، مجموعه فرهنگی و مسجد النبی(ص) دانشگاه بطور دائم در اختیار دانشجویان قرار دارد و رضایت خوبی در بین دانشجویان بوجود آمده است.

رئیس دانشگاه توفیقات حاصل شده در ارائه مقالات ISI، چاپ کتابهای علمی، برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی را در دانشگاه امید بخش خواند و افزود: دانشجویان مخترع تا کنون در چند مسابقه جهانی که در کشورهای هلند و آلمان برگزار شد حائز رتبه‌های بر‌تر جهانی شدند که مایه افتخار ایران اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز