خبرگزاری کار ایران

شهردار شاهین شهر:

۷۵ درصد کارگران شهرداری شاهین شهر عضو تعاونی مسکن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۳۸

با تاسیس شرکت تعاونی مسکن و ایجاد شرایط مناسب برای عضویت کارگران در آن، هم اکنون بیش از ۷۵ درصد کارگران شهرداری شاهین شهر عضو این تعاونی هستند.

شهردار شاهین شهردر مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات به کارگران در زمان فعالیت شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم گفت: حمایت مشروط شهرداری از شرکت تعاونی مسکن و ایجاد شرایط مناسب برای عضویت کارگران در آن به گونه‌ای است که بیش از ۷۵ درصد کارگران در حال حاضر عضو این تعاونی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغرذاکری ادامه داد: پرداخت حقوق معوقه کارکنان شاهین کاران با مساعدت شورای اسلامی شهر و دادگستری، پرداخت پاداش پایان سال به کارگران برای اولین بار از جمله اقدام‌هایی است که در این مدت کوتاه صورت گرفته است.

ذاکری در مورد برنامه‌های پیش بینی شده توسط شهرداری برای کارگران نیز اظهار داشت: عهد می‌بندم برای تأمین خدمات رفاهی، کسب جایگاه واقعی کارگران و صیانت از کلیه حق و حقوق کارگران تمام تلاش خود را به کار بندم و از شما می‌خواهم که همچون گذشته با صداقت و پشتکار و انگیزه در کار موجب خرسندی خدا و نیز رضایتمندی شهروندان شوید.

شهردار شاهین شهر همچنین از کارگران خواست منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را در کارهای خود تعمیم دهند و فرمایش‌های مقام والای ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر در این مراسم گفت: کسی که از دسترنج خود زندگی می‌کند مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

وی ادامه داد: پیامبر دست دو نفر را بوسیدند یکی فاطمه زهرا(س) و یکی دست کارگر را و فرمودند این دستی است که پیامبر خدا و خدا دوست دارد.

امام جمعه شاهین شهر بیان داشت: قطرات عرق کارگر هم ارزش قطره خون شهید است.

رییس شورای اسلامی شاهین شهرنیز به اهمیت، جایگاه و نقش کارگر در دین اسلام اشاره کرد و گفت: هر طرح و برنامه بدون حضور کارگر اجرایی نخواهد شد و حضور نیروهای دلسوز و متعهد تضمینی بر اجرای صحیح طرح هاست. ورود مقتدرانه ایران اسلامی در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی با تلاش کارگران محقق شده است.

حمید مقدسی، بر حمایت همگی اعضای شورای اسلامی شهر از کارگران و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی ایشان تأکید کرد و گفت: کارگران سفیران شهرداری در برابر شهروندان هستند و باید با برخورد مناسب و عملکرد خوب، سفیرانی مطمئن و قابل اعتماد برای شهرداری باشند.

مقدسی بالا رفتن عملکرد کارایی نیروهای شهرداری و کیفیت خدمات را خواستار شد.

در پایان این مراسم از نیروهایی که سی سال تلاش کرده‌اند و کارگران نمونه شهرداری قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز