خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

محیط‌های پژوهشی و علمی، فرصتی مناسب برای تبیین سیاست‌های حمایتی دولت از صنعتگران است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۳۹

تشریح نمونه های موفق بین المللی در زمینه ایجاد شهرک‌های صنعتی، نیاز به همسویی جدی سیاست های پولی و بانکی کشور را با سیاست های تولید و صنعت از ضرورت های مهم در بحثصنعت می باشد.

به منظور ایجاد ارتباط هرچه موثر‌تر میان فرآیندهای پژوهش با تولید و توسعه پژوهش‌های تقاضا محور و اقتصاد دانش بنیان، نشست تخصصی صنعتگران جوان استان اصفهان اردیبهشت ماه، به میزبانی پژوهشگاه شاخص پژوه و با حضور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران جوان گفت: در محیط پژوهشی و علمی، فرصتی مناسب است تا به تشریح سیاست‌های حمایتی دولت و مجلس از صنعتگران و توجه به تولیدات دانش بنیان پرداخت.

حمیدرضا فولادگر، در ادامه بر لزوم بهره گیری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصولی که مقام معظم رهبری در جهت شکوفایی اقتصادی کشور ابلاغ فرموده‌اند، تاکید کرد و ادامه داد: تشریح نمونه‌های موفق بین المللی در زمینه ایجاد شهرک‌های صنعتی، نیاز به همسویی جدی سیاست‌های پولی و بانکی کشور را با سیاست‌های تولید و صنعت از ضرورت‌های مهم در بحثصنعت است.

در این نشست امیر محمودزاده نیز با تشریح لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه در جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان به تشریح کلان روندهای جهان و لزوم همسویی صنعت و دانشگاه با این کلان روند‌ها پرداخت.

در ادامه، نماینده‌ای از صنعتگران جوان و نماینده‌ای ازصنعتگران پیشکسوت به تشریح وضعیت فعالیت‌های خود، پرداخت ومشکلات و چالش‌های خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز