خبرگزاری کار ایران

آستانه حضرت زینب(س) اصفهان رتبه اول طرح سوگواره یاس نبوی کشور:

همکاری اوقاف و بسیج دانش آموزی برای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۰۴

مسئولین فرهنگی شهرستان‌ها باید با جدیت بیشتری جهت اجرای طرح‌های ابلاغی از سوی سازمان تلاش کنند و کلیه اقدامات صورت گرفته را در سامانه جامع اطلاعات وارد نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در کارگاه آموزشی مسئولین فرهنگی اوقاف شهرستان‌ها اظهار داشت: مسئولین فرهنگی شهرستان‌ها باید با جدیت بیشتری جهت اجرای طرح‌های ابلاغی از سوی سازمان تلاش کنند و کلیه اقدامات صورت گرفته را در سامانه جامع اطلاعات وارد نمایند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی تصریح کرد: باید تمامی اطلاعات مساجد، امامزادگان و موقوفات دارای رقبه هرچه سریع‌تر در سامانه ثبت گردند چرا که با ثبت اطلاعات جلو بسیاری از تخلفات گرفته خواهد شد و اقدامات در جهت اجرای اهداف سازمان به درستی صورت می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: طرح‌هایی همچون طرح مودت، گلریزان باید با جدیت بیشتری برگزار شود و مردم به اجرای کار خیر تشویق نماییم.
در ادامه این نشست مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، عملکرد ادارات اوقاف تابعه را از طریق سامانه مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و براساس اقدامات انجام شده و آمارهای ثبت شده آن‌ها را رتبه بندی نمود.
پس از بررسی‌های صورت گرفته اوقاف شهرستان شهرضا در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در رتبه اول و شهرستانهای بادرود، آستان مقدس امامزادگان امیراحمدکاشان، سیدمحمد خمینی شهر و سیدعلی نایین(ع) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
همچنین صادقی، آستان مقدس حضرت زینب(س) را در برگزاری مراسم معنوی سوگواره یاس نبوی بی‌نظیر اعلام کرد و گفت: این آستان در برگزاری این طرح معنوی رتبه اول را نیز در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره نام مبارک سال ۹۳ که توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی نام گذاری شده است، متذکر شد: ما باید تلاش کنیم و حرکت جهادی عظیمی در حوزه فرهنگی به وجود آوریم و این مهم به جز تلاش مضاعف و عزمی ملی و استوار به دست نمی‌آید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به مسئولین فرهنگی ادارات اوقاف شهرستان‌ها گفت: وظایف مدیران فرهنگی به اجرای طرح‌ها و برگزاری کلاسهای قرآنی معطوف نمی‌باشد و باید شما هر آنچه را که به اوقاف، امامزادگان و موقوفات مربوط می‌باشد مورد بررسی قرار دهید و موجبات آسایش مردم و زائران را در تمامی زمینه‌ها فراهم سازید.
در حاشیه این مراسم سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست را تنظیم و تدوین برنامه‌های فرهنگی اجتماعی سال ۹۳ عنوان و گفت: در این نشست عناوین برنامه‌ها از نظر کمیت در سطح شهرستان‌ها توزیع شد و هر یک از حاضرین به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.
حجت الاسلام حسن امیری ادامه داد: در این جلسه کلیه برنامه‌ها جهت ابلاغ و اجرا در سطح بقاع متبرکه آماده و ارائه شد و نحوه اجرا آنان از نظر کیفیت مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در جهت اجرای هرچه بهتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم توافق نامه‌ای فی بین اوقاف و بسیج دانش آموزی استان منعقد شده است که در این جلسه این توافق نامه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز