خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری‌های اسلامی عنوان کرد:

آماده گسترش فعالیت و تعامل بیشتر با تشکل‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۴۱

گسترش فعالیت و تعامل هرچه بیشتر تشکل ها و بنگاه های اقتصادی ایران با مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامی از اهداف اساسی ارتباطات این سازمان است.

داتو راجا، مدیر مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری‌های اسلامی با حضور در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با سید عبدالوهاب سهل آبادی، رییس این خانه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این دیدار دو طرف ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تاکید بر ادامه اینگونه نشست‌ها، به ارایه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

راجا، با تشریح اهداف و برنامه‌های سفر خود و با تاکید بر نقش و جایگاه مهم ایران در میان کشورهای اسلامی، خواستار گسترش فعالیت و تعامل هرچه بیشتر تشکل‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ایران با مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری‌های اسلامی شد.

سهل آبادی نیز با برشمردن اولویت‌های ایران در منطقه و جهان اسلام و نیز با اشاره به منابع غنی نفتی، گازی و معدنی کشورمان، ابراز امیدواری کرد این دیدار بتواند سرآغاز فصل جدیدی از ارتباط تولیدکنندگان و صنعتگران کشورهای اسلامی باشد.

در پایان این دیدار، مدیر مرکز تجارت بین الملل از رییس خانه ایران برای شرکت در اجلاس آتی این مرکز که با شرکت نمایندگانی از پنجاه و هفت کشور جهان اسلام در حوزه‌های بانکداری، کشاورزی و تجارت در کشور مالزی برگزار می‌گردد، دعوت رسمی به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز