خبرگزاری کار ایران

در راستای حفاظت از محیط زیست اصفهان صورت گرفت؛

تصفیه‌خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش با مساحت ۶ هزار و ۲۳۵ متر مربع افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۷۳

باتوجه به وجود مواد آلی زیان باردر فاضلاب شهرک‌های صنعتی و لزوم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب تولیدی این صنایع، شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش به بهره برداری رسید.

با توجه به اینکه در نواحی و شهرک‌های صنعتی صنایع مختلفی فعالیت دارند و فاضلاب تولیدی در این شهرک‌ها در مقایسه با فاضلاب‌های شهری از بار آلی و شوک‌های سمی بالاتری برخوردار است، لذا جهت حفظ محیط زیست، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب تولیدی صنایع از ضروریات بوده که در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در همین راستا و با توجه به وضعیت زیست محیطی استان اصفهان و لزوم توجه بیشتر به منابع طبیعی، شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش با حضور عده‌ای از مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، کار‌شناسان محیط زیست و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در ارتباط با این پروژه اظهار داشت: شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی سروش در دو مدول اجرایی شده که ظرفیت تصفیه‌خانه هر مدول ۶۰۰ متر مکعب در روز است.

سعادت بهرامی افزود: مساحت این شبکه و تصفیه‌خانه ۶ هزار و ۲۳۵ مترمربع، حجم خاکبرداری این طرح ۱۳ و ۵۰۰ مترمکعب و حجم خاکریزی آن پنج هزار و ۶۵۰ متر مکعب است.

بهرامی با بیان اینکه برای احداثاین تصفیه خانه هزار و ۷۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی انجام شده است، اذعان داشت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب این پروژه سه هزار و ۳۰۰ متر و هزینه عملیات اجرایی آن ۳۳ میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است ناحیه صنعتی سروش در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می‌شود و از جنوب به جاده اصفهان - سروش بادران امتداد می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز