خبرگزاری کار ایران

به منظور نظارت بیشتر بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافر؛

نرم افزار صورت وضعیت بر خط در شرکتهای حمل و نقل مسافری راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۲۲

نرم افزار صورت وضعیت بر خط با هدف برقراری یک سیستم کارآمد برای جلوگیری از تخلف شرکتها برای صادر نکردن صورت وضعیت جابه جایی ها و بررسی میزان مسافر جا به جا شده در استان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان راه اندازی شده است.

سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در جلسه ماهیانه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکتهای حمل و نقل مسافر استان که با حضور سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایا نه‌های استان اصفهان وتشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برگزار شد با اشاره به مواجه شدن با مشکل آمارهای مختلف جا به جایی سفر و مسافر گفت: تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافر ملزم به استفاده ازسیستم صورت وضعیت برخط هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ کیانی اظهار داشت: نرم افزار صورت وضعیت بر خط با هدف برقراری یک سیستم کارآمد برای جلوگیری از تخلف شرکت‌ها ازعدم صدور صورت وضعیت، امکان بررسی عملکرد شرکت‌ها در هر زمان، بررسی میزان سفر و مسافر جا به جا شده و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافر توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه اندازی شده است.

وی به بیان مزایا و اهمیت اجرای این سیستم پرداخت و تصریح کرد: شرکتهای حمل و نقل مسافری که در هنگام صدور صورت و ضعیت با مشکلات مخابراتی مواجه می‌شوند و نمی‌توانند کد رهگیری دریافت نمایند، پس از صدور صورت وضعیت حداکثر ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت بایستی اقدام به گرفتن کد رهگیری نمایند، در غیر این صورت صدور صورت وضعیت بدون کدرهگیری تخلف محسوب شده و پرونده شرکت در کمیسیون ماده ۱۲ مطرح می‌شود.

کیانی افزود: ممکن است در ابتدای اجرای سیستم صورت وضعیت برخط اشکالاتی وجود داشته باشد که این اداره کل نسبت به انعکاس این موارد به مرکز اقدام می‌کند تا اشکالات احتمالی را مرتفع سازد.

سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه سیستم صورت وضعیت برخط مسافر به صورتی طراحی شده است که تمامی شرکتهای حمل و نقل مسافر بتوانند فعالیت با این سیستم را به صورت ساده فرا گیرند خاطر نشان کرد: در صورت لزوم، آموزش‌هایی به صورت کلیپ یا جزوه‌های آموزشی از طرف شرکت تهیه کننده نرم افزار ارائه خواهد شد.

همچنین در پایان مقررشد با توجه به نزدیک شدن ایام ارتحال امام خمینی(ره)، برنامه ریزی‌های لازم جهت اعزام زائران به مرقد(امام ره) توسط کانون انجمن‌های صنفی مسافربری استان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز