خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری نجف آباد خبر داد:

ارائه آموزش‌های آتش نشانی به بیش از ۳ هزار نفر در نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۹۹

در چهار ماهه پایانی سال گذشته ۷۲ نفر از شهروندان در معرض ۱۰۳ حادثه مختلف در سطح شهر قرار داشته‌اند که از این تعداد ۴۳ نفر به صورت کامل نجات یافته، ۲۴ نفر مجروح و متاسفانه ۵ نفر نیز فوت کرده‌اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در یک سال اخیر با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش‌های امداد و نجات به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از حوادثمختلف، بیش از۳ هزار و ۷۰۰ نفر دانشجو، دانش آموز، کارمند و دیگر شهروندان در کلاس‌های آموزشی این سازمان دوره‌های آموزشی مورد نیاز را طی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد هادی؛ گفت: در بین افراد آموزش دیده در این مدت دانش آموزان شرکت کننده در درس آمادگی دفاعی و دانش آموزان دبیرستانی با ۸۵۰ نفر بیشترین تعداد از آموزش دیدگان را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها نیز دانش آموزان مقطع راهنمایی با ۲۰۰ نفر، کارمندان شرکت‌ها، ادارات و بیمارستان‌ها با صدو ۴۰ نفر، نیروهای بسیجی با صدور ۳۰نفر و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با ۱۲۰ نفر شرکت کننده بیشترین سهم از افراد آموزش دیده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود از استقرار خودرو‌ها و اکیپ‌های امدادی در ویژه برنامه‌های مختلف شهر به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این سازمان یاد کرد و اظهار داشت: در این بازه زمانی در کنار بررسی، تایید نقشه، ارائه راهکارهای ایمنی و نظارت بر ساخت بیش از ۱۳۰ مورد ساختمان‌های سه طبقه به بالا، بی‌سیم‌های مادر ایستگاه‌های شماره یک و سه نوسازی شده‌اند و اطاق فرمان سازمان نیز به سیستم فایر آلارم مجهز شده است.

وی ادامه داد: تهیه ۱۰ کلاه ضد انفجار، بیست دست لباس و چکمه عملیاتی در کنار برگزاری دوره‌های پیشرفته امداد و نجات و توزیع بروشور‌های مختلف اطلاع رسانی در مورد موارد ایمنی در ویژه برنامه‌های مختلف سطح شهر نیز از دیگر اقدامات این سازمان در مدت زمان مورد اشاره به شمار می‌آیند.

هادی افزود: در چهار ماهه پایانی سال گذشته ۷۲ نفر از شهروندان در معرض ۱۰۳ حادثه مختلف در سطح شهر قرار داشته‌اند که از این تعداد ۴۳ نفر به صورت کامل نجات یافته، ۲۴ نفر مجروح و متاسفانه ۵نفر نیز فوت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که مواردی مانند حوادثمربوط به اشیاء حلقوی، محبوس شدن و تصادف بیشترین فراوانی را در بین حوادثروی داده در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز