خبرگزاری کار ایران

تاکید فرماندار برخوار بر لزوم احداثکتابخانه مرکزی در این شهرستان:

بودجه‌های دولتی برای ساخت کتابخانه کافی نیست؛ خیرین برای ساخت کتابخانه همکاری جدی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۶۷

در جلسه انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوار، فرماندار بر لزوم تسریع در احداثکتابخانه مرکزی شهرستان تاکید کرد و مقرر شد کمیته ای در این خصوص تشکیل و بطور ویژه پیگیری نماید.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه بر لزوم استفاده از کمک خیرین و تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز تاکید و آماری از جذب کمک خیرین در سال‌های اخیر ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری، به عدم کفایت بودجه‌های دولتی و همکاری بیشتر شهرداری‌ها در مسائل فرهنگی اشاره و توضیحاتی در خصوص پرداخت نیم درصد شهرداری‌ها بیان کرد.

سپس هر کدام از بخشداران، شهرداران و اعضا شورا‌ها به بیان مشکلات مرتبط با کتابخانه پرداختند و دیدگاه‌های خود را بیان نمودند.

رحمتی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره شهرستان و اقدامات عمرانی و فرهنگی در سال ۹۲ اظهار داشت: اقدامات فرهنگی صورت گرفته در کتابخانه‌ها در جذب مخاطب بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

محمدرضا عبدانی رئیس کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان برخوار در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته، خواستار تشکیل جلسه‌ای ویژه در خصوص ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان شد و گفت: پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از سوی شهرداری‌ها بر اساس قانون باید صورت گیرد و در این رابطه بایستی جلسات انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز