خبرگزاری کار ایران

با توجه به امکانات به روز شهرک صنعتی فناوری اصفهان:

شهرک صنعتی فناوری اصفهان به قلب فناوری استان اصفهان و منطقه تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۷۱

باتوجه به امکانات فراوان و به روزشهرک صنعتی فناوری اصفهان و استفاده از تکنولوژی‌های روز در ساخت شهرک و دارا بودن محیط مناسب، شرکت های فناور تولیدی استقبال بسیار خوبی از این شهرک دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان اصفهان گفت: با توجه به آغاز تحویل اراضی به متقاضیان زمین در شهرک صنعتی فناوری اصفهان و استقبال گسترده شرکت‌های دانش بنیان و فناور تولیدی استان از این شهرک، کمیته ارزیابی متقاضیان استقرار در شهرک صنعتی فناوری اصفهان تا کنون ۲ بار برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سعادت بهرامی اظهار داشت: با استناد به بسته راهبری شهرک‌های فناوری کشور کمیته ارزیابی متقاضیان استقرار در شهرک صنعتی فناوری اصفهان با پذیرش۸شرکت فناور تولیدی در اراضی صنعتی، یک شرکت در اراضی تحقیق و توسعه و ۱۰ شرکت در مرکز خدمات فناوری و کسب کار این شهرک موافقت گردید.

وی ادامه داد: ۸ شرکت فناور تولیدی شامل شرکت‌های نانو ساختار مهرآسا در زمینه نانو الیاف و نانو فیل‌تر، محیط صنعت فرافن تولید کننده مواد اولیه ترمیم کننده لوله‌ها، گودرزی در زمینه سخت کاری فلزات تحت خلا، طب تجهیز پایا تولیدکننده دستگاه‌های زخم تراپی، مظفری‌نیا تولیدکننده انواع مواد کامپاند پلیمری پیشرفته، بدیع زادگان در زمینه ساخت قطعات حساس و پیچیده و شرکت توان جم تولید کننده رگلاتورهای گازهای طبی و صنعتی می‌باشند که متراژ زمین‌های مورد تقاضای هر کدام از این شرکت‌ها ۱۰۰۰ متر مربع یا بیشتر بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: با حضور ۱۰ شرکت هم در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار قطعی شده که شامل شرکت‌های حامین صنعت، باطنی، هرم سرآمد نقش جهان، داده‌بان رایانه توحید، نانو زیست فناور، گلستانی، معیار گس‌تر، نانو ساختار مهرآسا، طب تجهیز پایا و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی هستند.

وی تصریح کرد: این ۱۴ شرکت با اجاره دفتر در زمینه‌هایی همچون خدمات مشاوره‌ای، تجاری سازی ایده‌ها، خدمات بازرگانی و کارهای تحقیقاتی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اصفهان با بیان استقبال خوب شرکت‌های دانش بنیان و فناور تولیدی از حضور در شهرک صنعتی فناوری اصفهان گفت: این شهرک تمامی امکانات روز را دارا می‌باشد و به زودی و با تکمیل آن به قلب فناوری استان اصفهان و حتی منطقه تبدیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز