خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۶۵ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۳۰

طرح همسان سازی پیش شماره های تلفن ثابت در استان اصفهان همزمان با عید بزرگ مبعثاجرایی می شود و پیش شماره استان از ۰۳۱۱ به ۰۳۱ تغییر می یابد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی ارتباطات و تاریخچه این روز گفت: ارتباطات در تمامی مقوله‌ها نقش کلیدی دارد بنابراین برای توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی نیازمند توجه به اهمیت ارتباطات هستیم چراکه کمترین مقوله‌ای وجود دارد که بر تمامی بخش‌های صنعتی تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایلنا، حسن کشائی شعار امسال را(ارتباطات باند پهن برای توسعه پایدار) اعلام کرد و اظهار داشت: ارتباطات باند پهن یکی از مسایل روز کشور و دنیا است ووارد شدن به ارتباطات باند پهن موبایل نسل سوم و نسل چهارم خود را نشان خواهد دارد که در این رابطه کشورما از سه سال گذشته پروانه واگذاری موبایل نسل سوم که عمده نسل سوم ارتباطات دیتا است را آغاز کرده است.
کشایی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا نسل چهارم تلفن همراه فعالیت‌های خود را آغاز و عملیاتی کرده است ادامه داد: در موبایل نسل چهارم از تمامی قابلیت‌های توسعه باند پهن که در نسل سوم فراهم شده، استفاده می‌شود.

وی به عملکرد شرکت مخابرات استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ارائه طرح شبانه رایگان، مودم رایگان، طرح افزایش سرعت تا ۱۰ مگابیت از جمله اقدامات شرکت مخابرات استان اصفهان برای مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان به مناسبت عیدولایت تا امامت است و مشترکان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مخابرات استان اصفهان مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به تعداد طرح‌های قابل افتتاح به مناسبت روزجهانی مخابرات، افزود: بعد از دهه فجر سال گذشته تا ۲۷ اردیبهشت سال جاری ۳۶۵ پروژه مخابراتی بااعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح شده که شامل ۶ مرکز سوئیچ، ۵۸ مرکز BTS، ۸۸ پروژه دیتا و ۲۰۵ پروژه مخابراتی دیگر است.
وی با اشاره به یکسان سازی پیش شماره‌های تلفن ثابت در استان گفت: این اتفاق به مناسبت عید مبعثدر اصفهان اجرایی خواهدشد و پیش شماره استان از ۰۳۱۱ به ۰۳۱ تغییر پیدا می‌کند که تمام شرایط وزیرساخت‌های لازم رابرای هم‌دسازی تلفن‌های ثابت آماده کردیم که مشکل خاصی در این زمینه و جود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز