خبرگزاری کار ایران

از اول خرداد درخانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان:

نمایشگاه ۸۰ اثر طرح جلدهای بهروز کیانی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۴۱

خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان نمایشگاه طرح جلدهای بهروز کیانی را از اول خردادماه در گالری نقش خانه اصفهان افتتاح می‌نماید.

این نمایشگاه شامل ۸۰ طرح جلد از آثار کیانی است که در ابعاد A۳ به نمایش گذاشته شده‌اند، ساعات بازدید از این نمایشگاه ۹صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ شب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نمایشگاه آثار طرح جلدهای بهروز کیانی از اول خردادماه لغایت ۷ خرداد در گالری نقش خانه واقع در خیابان آمادگاه جهت بازدید عموم دایر می‌شود.

گفتنی است، بهروز کیانی متولد ۱۳۴۵ تهران است و دارای کار‌شناسی گرافیک دانشگاه هنر تهران است، وی فعالیت حرفه‌ای خود را درسال ۱۳۶۹ با تصویر سازی برای کانون زبان ایران آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ در روزنامه همشهری با عنوان طراح گرافیک مشغول به کار شد.

در سال ۱۳۷۵ به اتکای تجربیات کسب شده مدیریت موسسه طراحی را بر عهده گرفت و در هیات مشاور و مدیر هنری با مراکز متعددی همکاری کرد.

وی همکنون به فعالیت فرهنگی، رسانه‌ای و مطبوعاتی(نظیر روزنامه‌های سلام، صبح امروز، همبستگی، بهار و… پرداخته و در زمینه گرافیک محیطی، نقش برجسته، تندیس، عکاسی و نقاشی، طراحی جلد کتاب به فعالیت‌های گوناگون روی آورده که در طراحی جلد کتاب اهتمام ویژه‌ای بخشیده است چرا که می‌تواند از این طریق علاوه بر انعکاس علایق هنری خود، همه آموخته هاو تکنیک‌های هنری خود را با یکدیگر درآمیزد و اثری جدید خلق نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز