خبرگزاری کار ایران

آئین بزرگداشت ربع قرن تلاش و بالندگی در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۵۸

به‌مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر آئین بزرگداشتی در راستای ربع قرن تلاش و سازندگی در دانشگاه با حضور مسئولان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه گفت: دانشگاه با هدیه یک میلیون تومانی حضرت امام و حمایت همه جانبه حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی به چنین جایگاه عظیمی نائل شده و بر تارک ایران اسلامی به عنوان دستاورد علمی نظام و انقلاب می‌درخشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خمینی شهر با اشاره به سالروز تأسیس دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی عظیم، پرثمر و تأثیر گزار است که در زمینه‌های مختلف مایه افتخار شده است.

وی افزود: اساس نظام آفرینش بر علم است و محدوده علم جهان هستی و رسالت بزرگی بر دوش شما دانشگاهیان بعنوان پرچم داران علم و پژوهش نهاده شده است.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: علم کلید هر خیری است و پیشرفت انسان در پرتو علم و اعتقاد اوست.

در ادامه مراسم که فرماندار شهرستان خمینی شهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رؤسای ادارات و سازمان‌ها حضور داشتند از کارکنان پیشکسوت، رزمنده و خانواده شهدای کارمند با اهداء لوح سپاس تقدیر به‌عمل آمد و با حضور دانشجویان از کیک یادبود ۲۵ سال تلاش و سازندگی در واحد خمینی شهر رونمایی و برش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز