خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

کشف ۵۰۰ کیلو مرفین از کامیون کشنده کانتینر دار در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۳۵

محموله مذکور از ارزش قیمتی بالایی برخوردار است که مطمئناً کشف و توقیف آن توسط پلیس ضربه سختی بر پیکر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد بود.

محموله بزرگ ۵۰۰ کیلوگرمی مرفین که به طرز ماهرانه‌ای در کف اتاق کانتینر یک کامیون جاسازی شده بود توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در گلوگاه ایست و بازرسی شهید «امامی» در عملیاتی بسیار پیچیده و دقیق از یک خودروی کامیون کشنده کانتینر دار که حامل یک محموله بزرگ مواد مخدر بود تعداد ۴۹۱ بسته مرفین به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به طرز ماهرانه‌ای در کف اتاق کانتینر کامیون جاسازی شده بود را کشف کردند. در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

سردار عبرالرضا آقاخانی با بیان اینکه مرفین‌ها از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده و خودرو به سمت تهران در حرکت بود اظهار داشت: محموله مذکور از ارزش قیمتی بالایی برخوردار است که مطمئناً کشف و توقیف آن توسط پلیس ضربه سختی بر پیکر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز