خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در رزمایش بیت المقدس ۲۶ در نصر آباد خبر داد:

منطقه نصرآباد اصفهان پادگان آموزشی ارتش شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۰۹

ویژگی بارزرزمایش بیت المقدس ۲۶ برنامه‌های بسیار دقیق و از قبل طرح‌ریزی شده آن بود که این عملیات رابا موفقیت‌ همراه کرد.

استاندار اصفهان نیز در سومین مرحله برگزاری بیت المقدس ۲۶ با حضور در این رزمایش گفت: این رزمایش کاملاً موفقیت‌آمیز بود و حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در اصفهان و در منطقه نصرآباد نشان از میزان اهمیت این رزمایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور، با اشاره به اینکه در این رزمایش اقتدرا، عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد و برای استان اصفهان باعثافتخار است که میزبان رزمایشی در این سطح و ابعاد است اظهار داشت: خبر خوشی از سوی مدیران عالی رتبه ارتش درایفت کرده ایم مبنی بر اینکه قرار است منطقه نصر آباد به یک پادگان آموزشی برای ارتشیان در کشور تبدیل شود که این خبر مایه مباهات اصفهان است.

وی با بیان اینکه با تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به پادگانی دائمی برای آموزش ارتشیان بسیار خرسندم ادامه داد: برای ارزیابی این رزمایش نخستین مطلب قابل توجه و قابل بیان این است که یک منطقه‌ای همچون نصرآباد اصفهان به پادگانی دائم برای آموزش رده‌های بالای نیروی زمینی ارتش تبدیل شده است چراکه این امر باعثرشد و توسعه منطقه می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: وجود چنین مجموعه‌هایی در مناطق محروم باعثرونق و امنیت بیشتر و احیا شدن آن مناطق می‌شود و از دیگر نکات قابل تحسین این رزمایش برنامه‌های بسیار دقیق و از قبل طرح‌ریزی شده رزمایش است.

زرگرپور، به نقش برجسته برگزاری چنین رزمایش‌هایی اشاره کرد و گفت: برگزاری رزمایش بیت‌المقدس ۲۶ باعثارتقای کیفی نیروهای مسلح و افزایش آمادگی رزمی نظامی آن‌ها می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت: یکی از نکات مثبتی که در نیروهای مسلح قابل مشاهده است این است که به موقع توان خود را ارتقا می‌دهند؛ برگزاری هر کدام از این رزمایش‌ها یک بعد خارجی هم دارد و آن این است که میزان کارایی نیروهای مسلح و جایگاه آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، بعد از شیلک موشک‌های " سهند " و " تاو " و همچنین " دهلاویه "، " توسن " و " تندر " در رزمایش بیت‌المقدس ۲۶ اصفهان، عملیات حمله شیمیایی دشمن فرضی و مقابله با آن در منطقه انجام شد. و پیش از آن موشک سهند توسط پدافند ارتفاع پست، موشک دهلاویه توسط سکوی زمینی شلیک شده و موشک توسن نیز توسط نفربر BMP۲ شلیک شد.

در رزمایش بیت‌المقدس ۲۶ اصفهان همچنین موشک تندر نیز توسط تانک T۷۲S شلیک شده و موشک تاو نیز توسط بالگردهای کبری با موفقیت شلیک شد و پس از شلیک این موشک‌ها، اهداف دشمن نابود شد. در عملیات استفاده از موقعیت، تعداد ۱۰ تانک T۷۲S به صورت آتش حرکت و خیز متوالی به دشمنان نزدیک شده و با موفقیت، ادوات دشمن را هدف قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز