خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی گروه صنعتی انتخاب در اداره فنی و حرفه‌ای اصفهان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۳۰

سوله کارگاه آموزشی تخصصی شرکت انتخاب سرویس در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان در فضایی به وسعت ۴۵۰ مترمربع تجهیز شده و به زودی در اصفهان افتتاح می شود.

پس از گذشت یکسال از انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان با شرکت انتخاب سرویس حامی - وابسته به گروه صنعتی انتخاب بالغ بر ۱۲۷۰ گواهینامه مهارتی برای کارکنان این گروه صنعتی در گریدهای B و C و D صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر فنی و آموزش شرکت انتخاب سرویس حامی – وابسته به گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با این اداره کل در چهار گرید D، C، B، A برای استاندارد سازی تکنسین‌ها و نمایندگان طبق چهارچوب استانداردهای شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به توافق رسیده‌ایم و به مدت یکسال است که در حال انجام است.

اکرامیان گفت: کارکنان در گرید D با کلیه مباحثتئوری و علمی محصولات برودتی، شوینده، گازسوز و شناخت محصولات، گرید C با آموزش‌های در حد توانایی نصب برای سرویسکار و تکنسین و تعمیرات جزئی، گرید B با توانایی تعمیرات کلی و تعمیرات قطعات مکانیکی و الکترونیکی محصولات آشنا شده و در گرید A آموزش‌های تربیت مربی برای دفا‌تر خدماتی که بتوانیم مباحثآموزشی را از طریق آن‌ها پیگیری کنیم و یک نصاب و تعمیرکار حرفه‌ای که توانایی آموزش هم داشته باشد بپرورانیم آموزش داده می‌شود.

وی افزود: ‌در هر گرید گواهینامه مورد تایید سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور صادر می‌شود.

اکرامیان در این گزارش بیان داشت: شرکت انتخاب سرویس نیز در این تفاهم نامه تعهداتی از جمله مشارکت در برگزاری مسابقات ملی مهارت، پرداخت کلیه هزینه‌های مربی و مواد مصرفی، تبادل دانش افزایی بین مربیان فنی و حرفه‌ای و کار‌شناسان ما بگونه‌ای که آموزش پایه از مربیان فنی و حرفه‌ای می‌گیریم و آموزش‌های تخصصی مطابق تکنولوژی روز را کار‌شناسان ما ارائه می‌دهند، تجهیز کارگاه‌های آموزشی مشترک اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای اصفهان و تربیت مربی کرج در محصولات برودتی، ‌شوینده، گازسوز و صوتی تصویری با محصولات به روز را اجرا کرده‌ایم که تابلوهای مشترک نیز نصب شده است.

مدیر فنی و آموزش شرکت انتخاب سرویس حامی در خصوص اجرای برنامه‌های سال ۹۳ از راه اندازی کارگاه آموزشی تخصصی شرکت انتخاب سرویس در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان خبر داد و افزود: پس از نیازسنجی، امکان سنجی و توافق طرفین سوله کارگاهی آموزشی به مساحت ۴۵۰ مترمربع تجهیز شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز