خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد:

وقوع ۲۰ حادثه شبکه فاضلاب در شاهین شهر / ۲۰۰ کیلومترشبکه فاضلاب شاهین شهر نیاز به اصلاح دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۵۳

از ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شاهین شهر بیش از ۲۰۰ کیلومتر آن باید مورد اصلاح و بازسازی قرار گیرد چراکه به علت قدمت زیاد شبکه فاضلاب شاهین شهر فرسوده شده است و این مسئله منجر به وقوع حوادثپیاپی شبکه فاضلاب در شاهین شهر می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درجلسه ای که باحضور شهردار و فرماندار شاهین شهر در شهرستان برگزار شد گفت: طی پنج ماه گذشته ۲۰ حادثه ریزش شبکه فاضلاب در شاهین شهر رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی افزود: از ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شاهین شهر بیش از ۲۰۰ کیلومتر آن باید مورد اصلاح و بازسازی قرار گیرد چراکه به علت قدمت زیاد شبکه فاضلاب شاهین شهر فرسوده شده است و این مسئله منجر به وقوع حوادثپیاپی شبکه فاضلاب در شاهین شهر می گردد.

وی اصلاح به موقع شبکه فاضلاب شاهین شهر مستلزم تأمین اعتبارات لازم دانست و اعلام کرد: درصورتی که اعتبارات کافی جهت اجرای این پروژه تأمین شود در کمترین زمان ممکن اصلاح شبکه فاضلاب شاهین شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتی است در این جلسه شهردار شاهین شهر اعلام کرد: با تصویب و حمایت شورای اسلامی شهر ۲۰ میلیارد ریال از هزینه اجرای این پروژه را در قالب تسهیلات وام قرض الحسنه تأمین می نماید و نیز فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه خواستار تسریع در اجرای عملیات بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر با اصول و استانداردهای لازم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز