خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در قطر در بازدید از غرفه ذوب آهن عنوان کرد:

ذوب آهن با زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند در عرصه‌های رقابتی حضوری فعال داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۳۴

ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت های مهم وفعال کشوراست که می تواند با تولید وارائه محصولات مورد نیاز در بازارهای منطقه در جهت جذب منافع ملی نقش آفرینی کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر در اولین ساعات آغازکار نمایشگاه بزرگ جهانی قطر در غرفه اختصاصی ذوب آهن با اظهارخرسندی از حضور ذوب آهن در این نمایشگاه گفت: امیدواریم با برنامه ریزی لازم، شرکت‌های ایرانی خصوصا ذوب آهن بتوانند در کشور قطر نقش فعال تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد جواد آسایش گفت: ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت‌های مهم وفعال کشورمان می‌باشد که می‌تواند با تولید وارائه محصولات مورد نیاز در بازارهای منطقه در جهت جذب منافع ملی نقش آفرینی کند.

وی افزود: با توجه به سازندگی گسترده وبرنامه‌های مورد نظر در قطر، نیاز به محصولات فولادی بسیار زیاد است وامیدواریم با بهبود روابط اجتماعی و سیاسی بین دو کشور، نقش شرکت‌های ایرانی در این کشور بیشتر شود.

حائز اهمیت است، نمایشگاه بزرگ مصالح ساختمانی، انرژی و سنگ وماشین آلات سنگین قطر که با حضور ۴۰ کشور جهان و حدود ۲ هزار شرکت وغرفه در مساحتی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر دوحه پایان یافت. وذوب آهن اصفهان نیز در غرفه اختصاصی خود علاوه بر ارائه بخشی از دستاوردهای تولیدی و نمونه محصولات، زمینه‌های لازم برای حضور جدی خود را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

با توجه به سرعت سریع وبسیار گسترده پروژه‌های مختلف در کشور قطر وسرمایه گذاری‌های قابل توجه کشورهای گوناگون و همچنین عرصه رقابتی بسیار گسترده وسنگین در این منطقه می‌طلبد که ذوب آهن اصفهان بیش از گذشته۹ نسبت به حضور بین المللی خود وتوجه به صادرات بر اساس نیاز بازارهای روز دنیا تلاش کند در طول برگزاری این نمایشگاه تنها ۱۶ شرکت ایرانی در مساحتی بالغ بر ۲۸۰ متر مربع و در غرفه‌های اختصاصی خود حضوری فعال داشتندکه چهار شرکت آن در قالب هلدینگ صدر تامین ضمن مذاکرات تجاری مهم‌ترین دستاوردهای خود را عرضه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز