خبرگزاری کار ایران

رییس ایستگاه شماره ۲۰ آتش نشانی اصفهان خبر داد:

عملیات موفقیت آمیز آتش نشانی برای نجات دو کودک محبوس شده در شعله‌های آتش

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۹۷

۶ خرداد ماه با آتش سوزی دربالکن طبقه دوم منزل مسکونی که در اصفهان رخ داد، دو کودک ۲ و ۷ ساله که در منزل و دردام آتش گرفتار شده بودند به وسیله نیرو های آتش نشانی نجات یافتند.

رییس ایستگاه شماره ۲۰ آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه ۶ خرداد ماه خبر سوختن بالکن یکی از ساختمان‌ها به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش شد که در پی ان نیرو‌های آتش نشانی سریعا به محل اعزام شدند اظهار داشت: بلافاصله نیروهای ایستگاه ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، افسر کشیک آتشیار دوم علی مرادمند در خصوص این حادثه اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی به محل، مشاهده گردید که بالکن طبقه دوم در مجتمع مسکونی سه طبقه در حال سوختن است و نیروهای عملیاتی به دلیل نبودن مالک در محل و وجود برخی شواهد، احتمال دادند که ممکن است شخصی در منزل حضور داشته باشد. به همین جهت اکیپ اعزامی در حالی که درحال اطفای حریق از بیرون ساختمان بودند، درب منزل را شکسته و وارد شدند و با دو کودک ملیکا. خ ۲ ساله و مبین. خ ۷ ساله روبرو شدند که در خواب بودند.

وی عنوان داشت: کودکان سریعاً از محل خارج شده و به مادرشان که تازه به منزل برگشته بود تحویل داده شدند که خوشبختانه به دلیل عکس العمل سریع و حضور به موقع نیرو‌ها در محل هیچگونه آسیبی به کودکان و منزل وارد نشد.

رییس ایستگاه ۲۰ با اشاره به رخداد جالبی که در این حادثه اتفاق افتاده است می‌گوید: مادر که چند دقیقه پس از نجات بچه‌ها به محل حریق رسیده بود در کمال ناباوری و حیرت از سالم ماندن کودکانش، با اضطراب و گریه دختر دوساله‌اش را بغل گرفته بود.

وی گفت: گرچه کودک در این حادثه، نتوانست فرشته‌های نجاتش را بشناسد اما ما خوشحالیم که توانسته‌ایم باردیگر فرزندی را به آغوش خانواده‌اش بازگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز