خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقه مکتوب داستان کوتاه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۳۵

مسابقه ویژه عموم مخاطبین در تمامی کتابخانه های عمومی استان اصفهان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و سایر مناسبت های خرداد ماه برگزار می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از برگزاری مسابقه مکتوب داستان کوتاه به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و سایر مناسبت های خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری اظهار داشت: این مسابقه ویژه عموم مخاطبین در تمامی کتابخانه های عمومی استان انجام می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل به نشانی isfahanpl. ir و یا هریک از کتابخانه های عمومی استان نسبت به دریافت فرم مسابقه اقدام کنند.

وی با اشاره به موضوعات این مسابقه گفت: امام خمینی و تربیت انسان های خوب، امام خمینی؛ کتاب و کودک و زندگی به سبک روح الله از محورهای داستان نویسی در این مسابقه است.

یاوری ادامه داد: علاقه مندان بایستی یکی از موضوعات را انتخاب و داستان کوتاه خود را بر اساس ان به نگارش در آورند.

دبیر کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نفیس و ارزنده ای اهدا می شود افزود: طی خرداد ماه سال جاری مسابقات مکتوب با موضوع آزاد سازی خرمشهر، تاثیر یاد و خاطره شهدا در زندگی امروز و زیباترین تصویر من از دفاع مقدس نیز در حال برگزاری است.

وی گفن: مهلت شرکت در مسابقات نگارش داستان کوتاه تا پایان خردادماه سال جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز