خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی:

۴۰۰ میلیارد ریال پروژه مشارکتی در شهر جدید مجلسی در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۴۹

سکونت در شهر جدید مجلسی از سال ۷۲ شروع شده و هم اکنون بالغ بر هشت هزار واحد مسکونی در آن احداثشده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی گفت: هم اکنون اجرای بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه مشارکتی در شهر مجلسی در شرف آغاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد رضا احمدی افزود: این پروژه ها شامل احداثواحدهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی(مسجد)، واحدهای بهداشتی درمانی، پارک، واحدهای تجاری، خدماتی و مسکونی است.

وی افزود: سکونت در شهر جدید مجلسی از سال ۷۲ شروع شده و هم اکنون بالغ بر هشت هزار واحد مسکونی در آن احداثشده است.

وی با اشاره به احداث۶ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در این شهر جدید گفت: برای تامین زیر ساخت ها و تامین خدمات رو بنایی و شهرسازی برای ساکنین این شهر، هم اکنون بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه شامل ساخت واحدهای آموزشی، بهداشتی درمانی، تجاری، فضاهای سبز و تفریحی و خدماتی در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد که امسال بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداثپروژه های روبنایی توسط این شرکت از محل پروژه های مشارکتی تامین اعتبار شده است. همچنین توافق با انبوه سازان جهت احداث۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد مسکونی ویلایی در قالب مشارکت انجام گردیده که عملیات اجرائی این پروژه مشارکتی در تابستان امسال آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید مجلسی در ادامه به استقبال خوب متقاضیان جهت اسکان دراین شهر به ویژه در سال جاری اشاره کرد و گفت: با عنایت به بهره برداری از پروژه های مسکن مهر و ایجاد خدمات توسط شرکت عمران شهر مجلسی خوشبختانه شاهد اسکان چند برابری مردم در این شهر نسبت به سالهای گذشته هستیم و شرکت عمران شهر جدید مجلسی از تمام پتانسیل خود جهت تامین نیازهای روزانه ساکنین و ایجاد آسایش و رفاه اجتماعی استفاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۹ هزار نفر در شهر جدید مجلسی اسکان یافته اند و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری جمعیت اسکان یافته در این شهر به ۱۲ هزار نفر افزایش یابد.

وی افزود: در اراضی طرح مسکن مهر، ۱۸ واحد آموزشی، ۳ مسجد، ۲ واحد بهداشتی درمانی و ۲۰ هکتار پارک و فضای سبز تعریف شده که هم اکنون علاوه بر بهره برداری از ۲ واحد آموزشی، یک مسجد، یک پارک چهار هکتاری و یکصد واحد تجاری در حال خدمت رسانی است.

احمدی در ادامه با اشاره به تامین و توسعه خدمات فرهنگی، عمرانی و شهرسازی در شهر جدید مجلسی گفت: شرکت عمران شهر جدید مجلسی سالانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال صرف تامین هزینه های جاری این شهر می کند.

وی ادامه داد: شهر جدید مجلسی در محدوده ای به مساحت ۱۱ هزار هکتار و باهدف گنجایش اسکان ۱۴۰ هزار نفر است ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز