خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از توسعه بخش کشاورزی:

۲ هزار ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات از صندوق حمایت کشاورزی اصفهان به متقاضیان داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۷۹

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان از ابتدای تاسیس تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۳؛ نسبت به پرداخت ۲هزار۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ کارمزد ۳ درصد از منابع داخلی اقدام نموده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، با اشاره به اینکه شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان درسال ۸۳ با سرمایه اولیه ۷.۹ میلیارد ریال با ۱۳ عضو تشکلهای دام وطیورفعالیت خود را آغاز کرد اظهارداشت: سرمایه فعلی صندوق پس از ۱۱ مرحله با افزایش ۲۳۹میلیارد ۶۴۳میلیون ریال با تعداد ۳۳۲ عضو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد صفی، ادامه داد: این صندوق از ابتدای تاسیس تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۳؛ نسبت به پرداخت ۲ هزار ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ کارمزد ۳ درصد از منابع داخلی اقدام نموده است.

وی گفت: فعالیت های این صندوق شامل؛ اعطای تسهیلات و انجام حمایتهای مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان، دریافت کمک های مالی، اعتبار و هرگونه تسهیلات از دولت، بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی، تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی استان اصفهان در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی وسایر عملیات و فعالیت‌های مجاز مرتبط با حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اصفهان.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل صندوق به استناد ماده(۵) اساسنامه آن حمایت از تشکیل سرمایه وتقویت حجم وکیفیت سرمایه گذاری تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی میباشد وسهم دولت در حال حاضر ۴۸ درصد وسهم بخش غیر دولتی ۵۲درصد از کل سرمایه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز