خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنجان تاکید کرد:

طراحی میادین باید طوری باشد که جوابگوی چندسال آینده شهر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۱۱

در اولین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان لنجان که با حضور فرماندار، شهردار، شورای ترافیک شهرستان، معاونین شهرداری و مشاورین طرح ها تشکیل شد، ۵ طرح اصلاح میادین و معابر سطح شهر مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

فرماندارشهرستان لنجان با بیان اینکه فولادشهر شهری مدرن و جدید است، گفت: طراحی میادین باید طوری باشد که جوابگوی چندسال آینده شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید محسن سجاد، در ادامه با اشاره به اختصاص ۵/۱ میلیارد تومان به این بخش اظهار داشت: بحثسلامت مردم از واجبات اولیه است.

وی گفت: به دلیل ساختار ی که از قبل در شهر حاکم بوده در میادین و چهار راهها با مشکل تردد مواجه هستیم که منجر به بروز تصادفات و عدم روان بودن مسیر حرکت خودروها در شهر شده است.

شهردارلنجان نیز از اهمیت موضوع ترافیک گفت و بیان داشت: با توجه به این مشکلات اصلاح هندسی تقاطع و میادین در چند نقطه شهر را مورد بررسی قرار داده و مشاور تهیه طرح کرده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

امیری، اصلاح بلوار آزادی –استقلال، بلوار مدرس به شهدا، ورودی محله ب۸، انتهای خیابان بصیرت و ورودی و خروجی معاینه فنی را از جمله این طرح ها برشمرد و اظهار داشت: وجود دانشگاها در مرکز شهر نیز باعثبروز مشکلات ترافیکی در سطح شهر شده که در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

شهردارلجان تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در سطح شهر تردد درمحلات ب۱، ب۲، ب۳، ب۴، سی۱و سی۲ که طرح آنها تهیه و درصورت تصویب شورای ترافیک انتخاب پیمانکار صورت خواهد گرفت.

مختاری معاون فنی و عمرانی شهرداری در ادامه این نشست تخصصی اظهار داشت: با توجه به مشکلات تاسیساتی و کاشت بی رویه درخت و با استفاده از ظرفیت موجود شهرداری اصلاح هندسی معابر را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز