خبرگزاری کار ایران

در راه های مواصلاتی استان اصفهان انجام می شود؛

راهداران آماده خدمت رسانی به زائران حرم حضرت امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۲۰

همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ۶۰ اکیپ راهداری در محورهای منتهی به استانهای قم، مرکزی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) مستقر هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان برای خدمت رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره)، گفت: در این ایام گشت‌های منظم راهداری به صورت شبانه‌روزی در راستای برقراری تردد ایمن و روان در محورهای اصفهان - میمه - دلیجان و بالعکس، آزادراه اصفهان - کاشان - قم و بالعکس، اصفهان - دامنه - خوانسار - گلپایگان و بالعکس، اصفهان - اردستان - کاشان قم مستقر و در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با تجهیزات کامل آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرزاد دادخواه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای سهولت تردد زائران حرم امام خمینی(ره) اذعان داشت: این اداره کل با انجام عملیات راهداری شامل تکمیل خط‌کشی، نصب علائم، تعمیر چراغهای چشمک‌زن و روشنایی، عملیات نگهداری، لکه‌گیری و روکش آسفالت خصوصا در محورهای منتهی به استانهای قم و مرکزی، تمهیدات لازم جهت ارتقاء ایمنی و سهولت سفر زائران به حرم مطهر را در اولویت‌کاری خود قرار داده است.

وی از رانندگان خواست از توقف در حاشیه و شانه راهها خودداری کرده و برای استراحت از پارکینگ‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی استفاده کنند. همچنین مرکز مدیریت راههای این اداره کل به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به ترددکنندگان راههای استان از وضعیت محدودیتهای ترافیکی و جوی از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱، تلفن همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰، تلفنهای ۶۶۸۶۴۴۶،۶۶۹۷۳۷۳، ۶۶۹۰۰۱۵ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز