خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تاکید کرد:

اجرای طرح آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد برای کارکنان ادارات استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۷۲

آموزش معلمان در زمینه پیشگیری از اعتیاد، باعثآگاهی دانش آموزان از تاثیرات سوء مصرف مواد مخدر می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در کمیته ی تخصصی توسعه ی مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اثرات منفی اعتیاد در جامعه گفت: بخش قابل توجهی از زندانیان در استان با موضوع مواد مخدر ارتباط دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول یاحی ریشه ی بسیاری از جرایم را مواد مخدر دانست و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان باید با استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد نسبت به موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه باموضوع پیشگیری از اعتیاد اقدام نمایند.

یاحی به آموزش ضمن خدمت کارکنان ادارات استان با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد تاکید کرد و افزود: دستگاه های دولتی استان تا پایان سال جاری باید نسبت به این موضوع اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز باید نسبت به آموزش یکروزه کلیه ی معلمین استان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد اقدام نماید؛ تصریح کرد: این موضوع می تواند در سلامت دانش آموزان و آگاهی آنان از سوء مصرف مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با اشاره به اولویت های مبارزه با مواد مخدر گفت: در راستای سیاست های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، دستگاه ها باید نسبت به اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر در استان و ضرورت آگاه سازی خانواده ها و کاهش آسیب در محیط های کاری با بهره مندی از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد فعال اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز