خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان خبر داد:

امضاء تفاهم‌نامه مشترک بین اداره کل میراثفرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۹۸

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراثفرهنگی و اداره کل راه وشهرسازی اصفهان در راستای کمک به نوسازی و بهسازی محدوده های هدف با استفاده از ظرفیتهای موجود درصنایع دستی امضا شد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان از امضا تفاهم نامه مشترک بین اداره کل میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به نمایندگی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و همزمان با بزرگداشت هفته صنایع دستی خبرداد و گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد زمینه همکاری متقابل بین دو اداره کل در راستای کمک به نوسازی و بهسازی محدوده های هدف با استفاده از ظرفیت‌های موجود درصنایع دستی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ غلامرضا عمرانی اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری به منظور استفاده بهینه از پتانسیل های موجود و ظرفیت های علمی – پژوهشی و اجرایی با رعایت قوانین و مقررات به امضای مدیران کل راه و شهرسازی و میراثفرهنگی و صنایع دستی استان رسید.

وی تصریح کرد: به منظور پیشبرد اجرای مفاد این تفاهم نامه کمیته ای متشکل از نمایندگان دو اداره کل با عنوان کمیته مشترک هماهنگی تشکیل شده که این کمیته در زمینه فعال سازی، نظارت و پی گیری مفاد این تفاهم نامه اقدام می نماید.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان افزود: شرکت عمران ومسکن سازان استان اصفهان به عنوان کارگزارشرکت عمران وبهسازی شهری ایران مسئولیت پیگیری واجرای مفاد تفاهم نامه را به عهده داشته وعضوکمیته مشترک است.

وی تبادل نظر و همکاری پیرامون تعیین نیازهای آموزشی و کاربردی و اولویت بندی آنها در راستای آموزش صنایع دستی به ساکنین محدوده های هدف نوسازی و بهسازی و همکاری در زمینه تهبه بانک اطلاعاتی صنایع دستی در محدوده و محلات هدف برنامه های توانمند سازی و نوسازی و بهسازی شهری و درج موضوعات پژوهشی و مطالعاتی مرتبط با صنایع دستی در فهرست برنامه های شرکت از جمله موضوع های مطرح شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.

عمرانی همکاری درزمینه برنامه ریزی محتوایی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی صنایع دستی مورد نیازدر زمینه آموزشی و ترویج صنایع دستی در محدوده و محلات هدف در برنامه های توانمند سازی و نوسازی و بهسازی شهری را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه برشمرد و گفت: همکاری در زمینه برگزاری همایش ها و سمینارها و مسابقات تخصصی مرتبط و همچنین مشارکت در تولید، ترجمه و انتشار کتاب های تخصصی در حوزه مرتبط با فعالیت های طرفین از شاخصه های این تفاهم نامه است.

وی افزود: این تفاهم نامه برای مدت سه سال به امضا رسیده و با رضایت طرفین تفاهم نامه قابل تمدید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز