خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت و معدن کشور تاکید کرد:

ضعف در مدیریت بر منابع انسانی از مشکلات درون سازمانی صنعتگران است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۹۹

عدم امنیت کسب و کار، فشار بانک ها، برخورد سنگین اقتصاد و دارایی و مداخله بعضی نمایندگان در بخش های مختلف به ویژه بخش معدن مشکلات فراوانی برای صنعت و معدن استان به وجود آورده است.

رییس خانه صنعت و معدن کشور در دیدار با امام جمعه اصفهان گفت: در سال ۹۲ در خانه صنعت و معدن استان، فعالیت های خوبی صورت گرفت و ۷ گروه، مشکلات درون سازمانی و برون سازمانی۷۵۰۰ واحد صنعتی استان را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی، ضعف در مدیریت بر منابع انسانی را یکی از مشکلات درون سازمانی برشمرد و گفت: عدم امنیت کسب و کار، فشار بانک ها، برخورد سنگین اقتصاد و دارایی و مداخله بعضی نمایندگان در بخش های مختلف به ویژه بخش معدن مشکلات فراوانی برای صنعت و معدن استان به وجود آورده است.

وی با بیان این مطلب که الان تنها حدود ۴۰ درصد از واحد های صنعتی استان فعال هستند، تصریح کرد: می توان با مدیریت بهینه و استفاده از ظرفیت ها و ماشین آلات موجود بسیاری از مشکلات استان را مرتفع کرد که این امر همراهی مسؤولان و عزم ملی صنعتگران را می طلبد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیزدراین دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته گفت: صنعت و معدن، بازرگانی و تجارت استان با هم ادغام و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

اسرافیل احمدیه، اظهار داشت: مهم ترین دغدغه این سازمان همراهی و بسیج بخش خصوصی و بخش دولتی استان برای پیشبرد هر چه بهتر اقتصاد استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز