خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان مطرح شد:

انجمن حمایت از زندانیان برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر تلاش بیشتری کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۸۱

انجمن حمایت اززندانیان که با هدف کمک به خانواده های آنان تشکیل شده است لازم است در خصوص جمع آوری کمک های خیرین و تلاش هیئت مدیره برای کمک به این قشر آسیب پذیر تلاش بیشتری کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان درجلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اصفهان که جهت بررسی عملکرد و توزیع سبدکالای ماه مبارک رمضان برگزارشد بااشاره به برگزاری جشن نسیم مهر از دست اندرکاران برگزاری این جشن قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا حبیبی، بر نیاز کمک و امداد رسانی به خانواده های مددجویان تاکید کرد و گفت: خانواده های زندانیان غالباً افراد مستمند و نیاز مندی هستند که بدلیل گرفتاری سرپرست خانواده به زندان، آنها نیز به نوعی به دچار کمبود شدید معیشت شده اند.

وی افزود: انجمن حمایت اززندانیان با هدف کمک به این خانواده ها تشکیل شده و لازم است در خصوص جمع آوری کمک های خیرین و تلاش هیئت مدیره برای کمک به این قشر آسیب پذیر تلاش بیشتری صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه نیز امیری مدیر کل زندان های استان بااشاره روند مراجعات مکرر خانواده های نیازمند گفت: در حال حاضر تنها یک پنجم از افراد نیازمند تحت پوشش این انجمن قرار گرفته اند و نیاز است که بیش از ۳۰درصد دیگر نیزبه این آمار اضافه و از سبدکالای ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

گفتنی است دراین جلسه نیز که سهل ابادی، کجانی، صدیقی پور، عباسی، مباشری، امینی و دیگر اعضاء هیئت مدیره نیز حضور داشتند مقرر شد با تعامل و کمک خیریه امام محمدباقر(ع) نیز تعداد ۳۰۰۰بن و سبدکالای ارزاق و مصرفی غذایی بین مددجویان نیازمند توزیع و تقسیم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز