خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان خبرداد:

چاپ ۴ عنوان کتابچه با موضوع پیشگیری از وقوع جرم در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۹۰

هرکدام از این کتابچه ها در تیراژ ۲۵۰۰ نسخه تهیه و در حال توزیع در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق، مراکز مشاوره قبل از ازدواج، مراکز مشاوره مداخله در بحران، مدارس و دانشگاه‌هاست.

دادگستری اصفهان همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برای آگاهی جوانان از مسائل ازدواج؛ کاهش وقوع طلاق؛ و مهاررفتارهای نامطلوب اجتماعی اقدام به چاپ ۴ کتاب دراین موضوعات نموده است که این کتاب ها دردفاتر رسمی ازدواج و طلاق، مراکز مشاوره قبل از ازدواج، مراکز مشاوره مداخله در بحران، مدارس و دانشگاهها توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن رحیمی، با اشاره به اینکه عناوین این کتاب‌ها شامل؛ به سوی ساحل آرامش، در مسیر خوشبختی، در گذرگاه مواج زندگی وآتشفشان درون می باشد اظهار داشت: کتاب به سوی ساحل آرامش سخنی است کوتاه درباره مسائل و روابط پیش از ازدواج، کتابچه در مسیر خوشبختی مقرراتی است برای یک ازدواج بدون شکست، در گذرگاه مواج زندگی علل و پیامدهای طلاق را بررسی می کند و کتابچه آتشفشان درون راهکارهایی برای مهار و کنترل خشم بیان می نماید.

وی افزود: هرکدام از این کتابچه ها در تیراژ ۲۵۰۰ نسخه تهیه و در حال توزیع در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق، مراکز مشاوره قبل از ازدواج، مراکز مشاوره مداخله در بحران، مدارس و دانشگاهها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز