خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز اصفهان:

برای پیروزی نیازمند بالا بردن آمادگی جسمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۹۰

امروز نیازمند سربازان و سردارانی هستیم که در آخرین فصل از جنگ نا متقارن که رزم تن به تن می‌شود، بتوانند این نبرد را به پایان برسانند.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز اصفهان با اشاره به لزوم آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: ورزش در نیروهای مسلح جز برنامه‌های تصریحی بوده و ما برای اینکه بتوانیم جنگی را ببریم، نیازمند بالا بردن آمادگی جسمانی نیروهایمان هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر سرتیپ دوم نوربخش باقری؛ در همایش هم‌اندیشی مدیران تربیت بدنی نظامی و انتظامی اصفهان که در بیمارستان صدوقی اصفهان برگزار شد، اظهارداشت: ما در کشوری هستیم که بیش از ۸ هزار کیلومتر مرز دارد و این مرزها در منطقه پر تنش خاورمیانه که ۶۵ درصد انرژی دنیا در آن بوده، قرار دارد و اگر بخواهیم حفاظت شود، نیاز به پارامترهای محکمی دارد.

وی با اشاره به نسل چهارم جنگ که جنگ فناوری است، تصریح کرد: امروز سلاح‌های بدون نیاز به انسان و جنگ در فضای مجازی را داریم اما تمام این‌ها دلیل نمی‌شود که فکر کنیم نیاز به تربیت نیروی انسانی نداریم و امروز نیازمند سربازان و سردارانی هستیم که در آخرین فصل از جنگ نا متقارن که رزم تن به تن می‌شود، بتوانند این نبرد را به پایان برسانند.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز اصفهان بیان داشت: ما برای اینکه بتوانیم جنگی را ببریم، باید در آخرین مرحله از رزم‌های نوین این آمادگی و توان را داشته باشم که با رزم و خصم خود جنگی را انجام دهیم که بتواند صحنه جنگ را به نفع ما بر گرداند.

وی با بیان اینکه ورزش در نیروهای مسلح جز برنامه‌های تصریحی ماست، افزود: به صراحت گفته شده که باید ورزش همگانی را داشته باشیم اما فرمان مقام معظم رهبری نیز به این صراحت قوت بیشتری داده و باید توجه کنیم ورزش امروزه علمی تر شده است.

باقری؛ با اشاره به لزوم آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، گفت: در حماسه آزادسازی خرمشهر بیش از ۵۰ هزار نفر از نیروهای بسیجی، ارتشی و سپاهی دست به دست هم دادند و ۲۴ شبانه روز یک نفس جنگیدند و ما برای این حماسه در بعضی از محورها نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر پیشروی کردیم و ۲۴ شبانه روز بدون امکانات پشتیبانی جنگیدیم تا اسباب شادی ملت را فراهم کنیم.

وی گفت: در جامعه ما پرداختن به ورزش به امری تبدیل شده که هر خانواده‌ای در تلاش بوده فرزند خود را در یکی از رشته‌های ورزشی ثبت نام کند و خانواده نیروهای مسلح نیز باید اینگونه باشند. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز