خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل و نقل روستایی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان اعلام کرد:

مدیریت حمل و نقل روستاها برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۰۵

بخشداری ها و دهیاری ها برای تامین زیر ساخت ها و نظارت بر حمل و نقل روستایی موظفند با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همکاری کنند.

رئیس اداره حمل و نقل روستایی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در جلسه هماهنگی اجرای شیوه نامه حمل و نقل روستایی شهرستان شهرضا گفت: بخشداری ها و دهیاری ها برای تامین زیر ساخت ها و نظارت بر حمل و نقل روستایی موظفند با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، سلطانی مدیریت و نظارت بر زیر ساخت های روستاهای خارج از حریم شهرها را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در روستا هایی که در حریم شهر ها واقع شده اند نیز این مسئولیت بر عهده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است که با استفاده از ظرفیت بخش غیر دولتی و با اولویت اشخاص حقوقی انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط و مدارک مورد نیاز برای تاسیس دفاتر نمایندگی حمل و نقل مسافر روستایی، تحت پوشش قراردادن ناوگان مسافر روستایی، تحت پوشش قرار گرفتن تاکسی های فعال و چگونگی پیگیری سهمیه سوخت یارانه ای افزود: ابلاغ دستور العمل های مورد نیاز، با همکاری دستگاه های ذی ربط با اولویت رعایت ایمنی، حفاظت محیط زیست و بهره گیری از خودرو های جمعی انجام می شود.

سلطانی در پایان تصریح کرد: پلیس راه روستایی مستقر در جاده های روستایی وظیفه کنترل و نظارت برمحدوده حمل و نقل روستایی را بر عهده دارد.

گفتنی است در این جلسه دهیاران موظف شدند نماینده واجد شرایط خود را برای تاسیس دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در اسرع وقت به بخشداری معرفی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز