خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرضا تاکید کرد:

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مهمترین اقدام فرهنگی شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۶۵

هویت فرهنگی از مهم ترین ویژگی های شهرضا به شمار می رود و باید نسبت به تقویت این امر مهم در شهرستان اهتمام لازم را داشته باشیم.

فرماندار شهرضا گفت: تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی انجام گرفته در شهرضا به شمار می‌رود و بر همین اساس باید از مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به پاس پیگیری مداوم این امر مهم قدردانی کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید رضا عقدایی در نشست کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان شهرضا اظهار داشت: هویت فرهنگی از مهم ترین ویژگی های شهرضا به شمار می رود و باید نسبت به تقویت این امر مهم در شهرستان اهتمام لازم را داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: براساس وظیفه از زحمات و تلاش‌های مداوم ریاست سابق اداره کتابخانه های عمومی شهرضا در راستای رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان قدردانی می‌کنیم.

غلامرضا یاوری ادامه داد: راه‌اندازی انجمن خیران کتابخانه ساز در شهرضا امر مهم و قابل توجهی است که بی شک در آینده نزدیک زمینه افزایش زیرساخت‌های بخش کتاب و کتابخوانی را در شهرستان مهیا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از انتشار دانشنامه شهرضا باید براساس ضوابط قانونی باشد، افزود: از متولیان امر انتظار می‌رود با ارسال یک نسخه از متن این مجموعه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان و انجام مراحل قانونی زمینه اخذ حمایت مالی از این مجموعه را ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز