خبرگزاری کار ایران

در جلسه اردوهای جهادی شهرستان گلپایگان عنوان شد:

دهیاری‌ها اقدامات عمرانی را به اردوهای جهادی بسپارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۸۵

در اردوهای جهادی برای اینکه بتوانیم به نتیجه بهتری برسیم باید تا حد امکان داخل شهرستان عمل کنیم تا بتوانیم از کمک دستگاه‌ها بهره مند شویم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان در جلسه اردوهای جهادی این شهرستان با تاکید بر محور قرار دادن کارهای فرهنگی گفت: اگر بر این اصل یقین داشته باشیم هیچ مسئولی خود را از اردوهای جهادی جدا نمی داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، حمیدرضا تاجداری افزود: با تحقیق پیرامون محاسن و آسیب‌هایی که وجود دارد، آن‌ها را مدیریت و احصاء کنیم و خود سازی مهمترین بحثدر اردوهای جهادی است.

وی پیشنهاد داد: هر دانشگاهی بر اساس امکانات و تعداد دانشجویانی که از آنها در این اردوها شرکت کرده اند، حمایت، پشتیبانی و نظارت لازم را صورت دهند و دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان همچون سنوات قبل آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کند.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور گلپایگان با بیان اینکه تلاش دانشجویان این شهرستان در اردوهای جهادی با گرمای ۴۰ درجه و دوری از خانواده قابل تقدیر است عنوان کرد: شاید فرمانداران نپذیرند که دانشجویانی از شهر دیگری بیایند و بگویند چرا فلان خیابان آسفالت نشده است و برای مناطقی که اردوهای جهادی در آن ورود پیدا میکنند، خودسازی از کارهای عمرانی اثر گذاری بیشتری دارد.

سید رضا میرمهدی اعلام کرد: هزینه سال گذشته اردوهای جهادی مان را هنوز پرداخت نکرده ایم و امسال بنابر اجازه استان اصفهان فقط می توانیم مبلغ یک میلیون تومان پرداخت کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی گلپایگان در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت مصلی نیمه کاره این شهرستان تاکید نمود: در حالیکه امام جمعه گلپایگان با توجه به کمبود اعتبار، خود دست به کار شده و جهت ذره ذره تکمیل شده مصلی هر روز در آن کار می کند و مسئولین شهرستان به تبعیت از ایشان روزی به کمک وی می روند پیشنهاد می دهم اردوهای جهادی را در مصلی گلپایگان بگذارید.

معاون آموزش و پرورش گلپایگان با اشاره به اینکه ادارات این شهرستان در پرداخت قبوض آب، برق و گاز خود با مشکل روبرو هستند گفت: از تعداد دانشجویان و عرصه های خدمتی در اردوهای جهادی کاسته و اکثریت و آن در خود شهرستان برگزار شود و به جای کمیت به کیفیت توجه شود.

وی یادآور گشت: در دو سال اخیر اعتباری جهت اردوهای جهادی توسط اداره کل نوسازی مدارس به آموزش و پرورش گلپایگان داده نشده است در صورتی که پنجاه میلیون تومان هزینه کرده ایم که توسط استان به ما پرداخت نشده و نخواهد شد و لذا در سال جاری نمی توانیم خدمتی در این مورد انجام دهیم.

همچنین در ادامه رئیس اوقاف گلپایگان اظهار داشت: مسئولین ادارات گلپایگان برا ی برگزاری اردوهای جهادی در چادگان چه می توانند بکنند و بهتر است این اردوها مختص خود شهرستان گردد تا برای انجام کارهای مورد نیاز با مسئولین گلپایگان همفکری و مشورت شود و محله و روستاهایمان آسیب شناسی شوند.

در پایان جلسه بخشدار گلپایگان ابراز داشت: دهیاری های شهرستان می توانند کارهای عمرانی شان را طی تفاهم نامه ای به اردوهای جهادی بدهند و در پرداخت هزینه ها مشکلی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز