خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

۶ بیمارستان و مرکز بهداشتی - درمانی در اصفهان ساخته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۴۰

۶ بیمارستان و مرکز بهداشتی - درمانی شامل ۴ بیمارستان و ۲ مرکز بهداشتی – درمانی با ظرفیت ۴۶۸ تخت در نقاط مختلف استان در حال ساخت می‌باشد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ۶ طرح‌ بهداشتی - درمانی شامل احداثبیمارستان۱۶۰ تختخوابی خمینی‌شهر، ۱۶۰ تختخوابی نجف‌آباد، ۹۶ تختخوابی کلیشاد، ۳۲ تختخوابی چادگان و ۲ مرکز بهداشتی درمانی۱۰ تختخوابی در شهرهای قهدریجان و رهنان در استان اصفهان در حال ساخت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ اصغر نکویی مهر با اشاره به اینکه این مراکز درمانی با ظرفیت ۴۶۸ تخت در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دست ساخت هستند افزود: برای احداثاین مراکز تاکنون ۴۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: بیمارستان خمینی‌شهر در ۲ طبقه با ۸۲ پیشرفت فیزیکی، بیمارستان نجف‌آباد در ۷ طبقه با ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی، احداثبیمارستان کلیشاد جهت رفع نیاز درمانی مردم منطقه شهرستان فلاورجان در ۳ طبقه با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان چادگان با توجه به نیاز منطقه و موقعیت گردشگری و توریستی بودن نیازمند ساخت بیمارستان بود که در ۳ طبقه با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

نکوئی مهر تصریح کرد: مراکز بهداشتی - درمانی و بیمارستان‌های در حال احداثاز قسمت‌های مختلفی از جمله اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی، اطاق عمل، بخش‌های جراحی، فیزیوتراپی و دیگر فضاهای مورد نیاز تشکیل شده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: از سال ۸۵ تا ۹۲ تعداد ۴ مرکز درمانی در شهرهای درچه، دولت‌آباد، گلدشت و بیمارستان دهاقان با ظرفیت ۵۴ تخت با هزینه‌ای بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال تکمیل و در راستای خدمت به مردم شریف اصفهان به دستگاه متولی دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز