خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان:

استفاده از شیوه های نوین در کاهش تلفات جاده ای تاثیرگذار است

کد خبر : ۱۷۹۸۲۵

با توجه به شروع دور اول سفر های تابستانی کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر با موضوع ارتقا خدمات سفر دراداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان تشکیل شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به تاکید معاون عمرانی استانداری اصفهان مبنی بر تشکیل کیمته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر به منظور تامین امنیت و سلامت هموطنان در سفر های تابستانی گفت: دور اول سفر های تابستانی قبل از ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۱ خرداد لغایت ۴ تیر ماه و دور دوم از تاریخ ۵ مرداد تا ۵ مهر ماه خواهد بود که پیش بینی می شود در مرحله دوم شاهد حجم بالایی از ترافیک در جاده های مواصلاتی استان باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی بررسی و رفع مشکلات اتوبوس های اسکانیا وبرخط سازی سیستم های معاینه فنی خوردو ها در واحد ایمنی و ترافیک اداره حمل و نقل را از اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی در سفرهای تابستانی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این اهداف همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط مانند هلال احمر، نیروی انتظامی و سازمان راهداری با اداره حمل و نقل ضروری است گفت: امیدواریم در سفر های تابستانی همانند سفرهای نوروزی شاهد کاهش امار تصادفات و تلفات در جاده های استان باشیم.

امانی حضور سرمایه گذاران استان در زمینه ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی عباسی اوایل تیر ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد و کاروانسرایی هم در شهرستان کاشان کلنگ زنی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در چند ماه اینده تعداد این مجتمع ها را در استان اصفهان افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از شیوه های نوین و سیستم های جدید در کاهش تلفات و تصادفات تاثیرگذار است تصریح کرد: صنعت حمل و نقل تعطیلی ندارد و باید همیشه آمادگی لازم برای ارائه خدمت به مردم را داشته باشیم.

گفتنی است کارگروه ارتقا خدمات سفر، به منظور افزایش کیفیت خدمات سفرهای تابستانی با حضور مدیر کل، معاون حمل و نقل و پایانه های استان، سرپرست اداره مسافر، کانون انجمن های صنفی شرکت های مسافر بری، روسای انجمن های مسافر بری شهرستان های استان، نماینده جمعیت هلال احمر استان، پلیس راه و اورژانس دراداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان تشکیل شد و در پایان اززحمات تعدادی از کارکنان این اداره کل که در تامین امنیت جاده های استان و ارائه خدمات به مسافران در ایام رحلت امام خمینی(ره) فعالیت داشته اند با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز