خبرگزاری کار ایران

راه اندازی کانون فیلم جوانان حسنات در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۷۵

به همت دبیرخانه ی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان کانون فیلم جوانان جشنواره حسنات جهت گروه سنی ۱۷ تا ۳۵ سال برگزار می شود.

با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی در زمینه ی نگارش فیلم نامه و ساخت فیلم های مرتبط با اهداف و موضوعات جشنواره پنجم کانون فیلم جوان جشنواره حسنات اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، گفتنی است که حمایت از تولید یکی از اهداف برگزاری کانون فیلم جوانان اصفهان است که متقاضیان شرکت کننده در این کانون علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی با بهره گیری از تجربیات اساتید برتر سینمای کشور با حمایت کانون حسنات از بخش تولید، در صورت احراز شرایط بتوانند ایده های خود را در قالب فیلم و مستند به نمایش بگذارند.

تامین نیروهای جوان در زمینه داوری آثار بخش مسابقه و تشکیل ستاد اجرایی جشنواره پنجم نیز از دیگر اهداف برگزاری کانون فیلم جوانان حسنات است.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت کننده در این کانون می توانند با مراجعه به سایت www. hasanatfilm. ir نسبت به ثبت نام خود در این کانون اقدام کنند.

آخرین مهلت ثبت نام برای کانون فیلم جوانان حسنات اصفهان ۲۰ تیر ماه سال جاری می باشد و متقاضیان می توانند در صورت هرگونه مشکل با شماره ی ۳۲۲۰۲۹۷۳ تماس حاصل بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز