خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای اصفهان:

جیره بندی آب شرب خط قرمز وزارت نیرو است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۸۸

شرکت آبفای اصفهان در فصل تابستان جیره بندی آب شرب را در دستور کار قرار نمی دهد و مردم تا زمان اجرای طرح های آبرسانی به اصفهان بزرگ باید حداقل در مصرف آب بین ۲۵ تا ۳۰ درصد صرفه جویی کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به اینکه در فصل تابستان جیره بندی آب شرب خط قرمز وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب است گفت: این شرکت در تابستان به هیچ عنوان جیره بندی آب شرب را در دستور کار قرار نمی دهد و مردم تا زمان اجرای طرح های آبرسانی به اصفهان بزرگ باید حداقل در مصرف آب بین ۲۵ تا ۳۰ درصد صرفه جویی کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی اظهار کرد: در حال حاضر سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ با توجه به خشکی زاینده رود با کمبود حدود سه متر مکعبی آب در ثانیه(بیش از ۲۰ درصد نیاز) مواجه است و برای جبران این کمبود مشترکان باید با اصلاح الگوی مصرف و استفاده از تجهیزات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیر عامل آبفای اصفهان با اشاره به افزایش سالیانه تعداد مشترکان خاطر نشان کرد: در سال ۸۷ تعداد مشترکان تحت پوشش آبرسانی اصفهان ۸۸۷ هزار و ۶۷۲ بود که در سال گذشته این رقم به بیش از یک میلیون و ۴۵ هزار و ۷۱۸ رسیده است.

وی در باره سرانه تولید آب در سنوات گذشته تصریح کرد: سرانه تولید آب به ازای هر مشترک در سال ۸۶ حدود ۱.۱۶ متر مکعب در روز بود در حالیکه این رقم در سال ۹۲ به حدود ۱.۰۱ متر مکعب رسیده است.

امینی ادامه داد: بنابر این با توجه به محدودیت تولید آب که ناشی از تبعات خشکسالی است باید تا اجرای طرح های آبرسانی به اصفهان بزرگ صرفه جویی در مصرف آب سرلوحه همه امور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز